KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

bundled remote control

Hungarian translation: saját távirányítója (ld. lent)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bundled remote control
Hungarian translation:saját távirányítója (ld. lent)
Entered by: SZM

10:00 Nov 7, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Projektor
English term or phrase: bundled remote control
The Web Remote Control, one of the menus of web browser, allows you to control the projector like bundled remote control including operating the “Live Mode” and “PC-LESS Presentation”.

A "kötegelt" jelző nem túlságosan illik a távirányítóhoz.
Mi lenne a hozzáillő?
SZM
saját távirányítója (ld. lent)
Explanation:
Ebben az esetben ezzel az értelemmel bír. "Hozzá csomagolt távirányító" -> "mintha csak a saját távirányítóját használnák" vagy "képes ugyanazokat a funkciókat ellátni, mint a projektor saját távirányítója" stb.
Selected response from:

kyanzes
Hungary
Grading comment
Igaz is, már találkoztam "bundled software"-rel is, ugyanez volt az értelme, most valamiért nem esett le a tantusz.
A mellékeltet is ugyanolyan jónak tartom, de a kronológia miatt erre kell szavaznom.
Köszönöm mindannyiotoknak.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6saját távirányítója (ld. lent)
kyanzes
4 +1mellékelt távirányítókpeter
4közös távirányítóZsuzsa Berenyi


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
közös távirányító


Explanation:
Lehetne univerzális is, de szerintem itt elég a közös.

Zsuzsa Berenyi
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 28

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
saját távirányítója (ld. lent)


Explanation:
Ebben az esetben ezzel az értelemmel bír. "Hozzá csomagolt távirányító" -> "mintha csak a saját távirányítóját használnák" vagy "képes ugyanazokat a funkciókat ellátni, mint a projektor saját távirányítója" stb.

kyanzes
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 80
Grading comment
Igaz is, már találkoztam "bundled software"-rel is, ugyanez volt az értelme, most valamiért nem esett le a tantusz.
A mellékeltet is ugyanolyan jónak tartom, de a kronológia miatt erre kell szavaznom.
Köszönöm mindannyiotoknak.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hungary GMK: erről van szó!
3 mins

agree  Gusztáv Jánvári: Ezt jobbnak érzem én is
10 mins

agree  Peter Boskovitz
27 mins

agree  Iosif JUHASZ
21 hrs

agree  xxxhollowman
1 day7 hrs

agree  Balázs Sudár
1 day8 hrs

38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
mellékelt távirányító


Explanation:
A saját is jó, de ez nekem még jobban tetszik...

kpeter
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 112

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  fellner
1 day23 hrs