KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

high excursion woofer

Hungarian translation: nagy kilengésű/kitérésű hangszóró


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:high excursion woofer
Hungarian translation:nagy kilengésű/kitérésű hangszóró
Entered by: SZM

19:35 Nov 8, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Stúdió hangszórók
English term or phrase: high excursion woofer
This magnetic shielded subwoofer is professionally designed and equipped with a high excursion Aramid Kevlar woofer.

A "high excursion" egy "nagy munkautú"-ként szerepel, de szerintem elég idegenül hangzik.
Bízom benne, hogy van jobb is.
SZM
nagy kilengésű hangszóró
Explanation:
Így nevezik.

--------------------------------------------------
Note added at 1 óra (2008-11-08 21:00:19 GMT)
--------------------------------------------------

Ja, igen. A "mélyet" lehagytam, de a kérdés lényege őgysem ez volt. A membránt mozgató lengőtekercs, ahogy a nevében is szerepel, kileng.

--------------------------------------------------
Note added at 11 óra (2008-11-09 07:27:14 GMT)
--------------------------------------------------

Ha a kilengés nagyon nem tetszik, lehet "kitérésű" is.
Selected response from:

Balázs Sudár
Hungary
Grading comment
Biztos, hogy a rezgésből adódik a kilengés/kitérés, de szerintem innen érdemes megközelíteni, ha már az "excursion" szó szerepel benne.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1nagy kilengésű hangszóró
Balázs Sudár
4nagyrezgésű mély hangszóró
Gusztáv Jánvári


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nagyrezgésű mély hangszóró


Explanation:
Rezeg a jószág. Legalábbis inkább rezeg, mint kileng. De nagy elmozdulás még lehet.

Gusztáv Jánvári
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 92

33 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
nagy kilengésű hangszóró


Explanation:
Így nevezik.

--------------------------------------------------
Note added at 1 óra (2008-11-08 21:00:19 GMT)
--------------------------------------------------

Ja, igen. A "mélyet" lehagytam, de a kérdés lényege őgysem ez volt. A membránt mozgató lengőtekercs, ahogy a nevében is szerepel, kileng.

--------------------------------------------------
Note added at 11 óra (2008-11-09 07:27:14 GMT)
--------------------------------------------------

Ha a kilengés nagyon nem tetszik, lehet "kitérésű" is.

Balázs Sudár
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 511
Grading comment
Biztos, hogy a rezgésből adódik a kilengés/kitérés, de szerintem innen érdemes megközelíteni, ha már az "excursion" szó szerepel benne.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Attila Piróth: Inkább kitérésű
14 hrs
  -> Igen, talán így jobb.