KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

Drop-in load

Hungarian translation: önrögzítő, beejtésre rögzített, betevéskor rögződő...


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Drop-in load
Hungarian translation:önrögzítő, beejtésre rögzített, betevéskor rögződő...
Entered by: SZM

12:24 Aug 27, 2010
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Elektromos kéziszerszám
English term or phrase: Drop-in load
Drop-in load / pull forward to release ¼” hex

A terhelés csökkenéséről lehet szó, vagy bizonyos terhelésnek, amelyet így neveznek?
SZM
önrögzítő, beejtésre rögzített, betevéskor rögződő...
Explanation:
Azt jelenti, hogy amikor a hexet - hexagonális csavarhúzó fejet beteszik, önmagától rögződik. "Drop-in hex retention".
"Load" - betenni, tölteni, - mint a fegyvert.
Drop-in - semmi mást nem kell vele csinálni, mint "beejteni", magyarul inkább betenni.

Az egyik kezével markolja a szerszámot, a másikkal "beleejti" a fejet:
The drop-in load ¼ inch Hex allows for one-handed use.
'drop in' keyless hex driver allows for quick, one handed fitment.
Selected response from:

juvera
Grading comment
Ez a másik, amit ki nem találtam volna! Így még a kötőjel is indokolt. Nagyon köszönöm mindannyiotoknak.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3önrögzítő, beejtésre rögzített, betevéskor rögződő...juvera
4terheléscsökkenés
Katalin Szilárd


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
drop-in load
terheléscsökkenés


Explanation:
Szerintem is erről van szó.
Drop in temperature -> hőmérsékletcsökkenés
Drop in pressure -> nyomáscsökkenés

Katalin Szilárd
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 107
Notes to answerer
Asker: Gondoltam, csak zavart a kötőjel a drop után, bár ez a szöveg nem a precíz angolságáról híres.


10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
drop-in load
önrögzítő, beejtésre rögzített, betevéskor rögződő...


Explanation:
Azt jelenti, hogy amikor a hexet - hexagonális csavarhúzó fejet beteszik, önmagától rögződik. "Drop-in hex retention".
"Load" - betenni, tölteni, - mint a fegyvert.
Drop-in - semmi mást nem kell vele csinálni, mint "beejteni", magyarul inkább betenni.

Az egyik kezével markolja a szerszámot, a másikkal "beleejti" a fejet:
The drop-in load ¼ inch Hex allows for one-handed use.
'drop in' keyless hex driver allows for quick, one handed fitment.

juvera
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 119
Grading comment
Ez a másik, amit ki nem találtam volna! Így még a kötőjel is indokolt. Nagyon köszönöm mindannyiotoknak.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katalin Horváth McClure
1 hr

agree  hollowman2
10 hrs

agree  Iosif JUHASZ
17 hrs