KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

solder mask

Hungarian translation: forrasztásgátló maszk


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:solder mask
Hungarian translation:forrasztásgátló maszk
Entered by: Attila Széphegyi

15:16 Dec 14, 2010
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Electronics / Elect Eng / Pareto-diagram alkalmazá
English term or phrase: solder mask
The individual bars reflect the problem categories. In this example, the categories are broken boards, solder mask, shorts and so on
Zoltán Törőcsik
Hungary
forrasztásgátló maszk
Explanation:
„forrasztásgátló maszk”

--------------------------------------------------
Note added at 24 perc (2010-12-14 15:40:49 GMT)
--------------------------------------------------

Egy gyakorlati példa:
„Lehúzható forrasztásgátló maszk”
http://www.contech.hu/nyomtatott.htm
Selected response from:

Attila Széphegyi
Hungary
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5forrasztásgátló maszk
Attila Széphegyi
5 +1forrasztási maszkAndras Szekany
5forrásztásgátló lakkbevonat
Katalin Szilárd


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
forrásztásgátló lakkbevonat


Explanation:
http://mai-mszglab.uw.hu/Altium_meres_I.pdf

Ezt a felugró Gerber Setup ablak Layers fülén tudjuk beállítani: a nyomtatandó rétegek neve mellé a Plot oszlopban pipát kell tenni. (Itt mindenképpen nyomtatandó az alsó réteg (Bottom Layer), esetleg a Bottom Solder Mask ha forrasztás-gátló lakkbevonatot is szeretnénk rá.) A furatfájlok generálása alapértelmezett beállítások mellett végezhető el.
20

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2010-12-14 15:33:09 GMT)
--------------------------------------------------

Talán ez pontosabb megoldás: forrasztásgátló maszk

http://www.uzletinavigator.hu/opten/light/torvtar/torvlist.p...

3.11.10 Oldószer kibocsátás a fotószenzitív forrasztásgátló maszk alkalmazásánál

Katalin Szilárd
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 107

20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
forrasztásgátló maszk


Explanation:
„forrasztásgátló maszk”

--------------------------------------------------
Note added at 24 perc (2010-12-14 15:40:49 GMT)
--------------------------------------------------

Egy gyakorlati példa:
„Lehúzható forrasztásgátló maszk”
http://www.contech.hu/nyomtatott.htm



    Reference: http://www.ett.bme.hu/upload/1286356275601.7_2ef0ab826e488a2...
Attila Széphegyi
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 878
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zsuzsa Berenyi: Sokféle neve lehet, de mivel Magyarországon egyetemi szinten egyedül a BME-ETT-n tanítják ezt és ők ezt használják, szerintem ezt ajánlott átvenni. http://www.ett.bme.hu/upload/1283883425994.1_dd9681c87f344b0...
2 hrs
  -> Köszönöm.

agree  Ildiko Santana
2 hrs
  -> Köszönöm.

agree  Agnes Dabi
2 hrs
  -> Köszönöm.

agree  hollowman2
1 day 7 hrs
  -> Köszönöm.

agree  Tradeuro Language Services
2 days 4 hrs
  -> Köszönöm.

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
forrasztási maszk


Explanation:
-

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 233

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  amanda solymosi
16 hrs