KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

intercooled

Hungarian translation: töltőlevegő-hűtésű


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:intercooled
Hungarian translation:töltőlevegő-hűtésű
Entered by: Csaba Ban

06:58 Jun 25, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: intercooled
generátor jellemzője. Mondat és szövegkörnyezet sajnos nincs.
Belső hűtésű?
Csaba Ban
Hungary
töltőlevegő-hűtésű
Explanation:
A turbófeltöltős motoroknál használatos
Selected response from:

Ferenc Horvath
Grading comment
köszi szépen
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5töltőlevegő-hűtésűFerenc Horvath
4intercooler hűtésű
texlazar
3közeteshűtősnovist


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
intercooler hűtésű


Explanation:
... vagy előhűtéssel ellátott. A dízelmotorknál az üzemanyagot előhűtik egy intercooler nevű kis hűtőradiátorral (yuppie városi terepjárókon a motorház tetején dudorodik ki a beszívónyílása), mert a hideg gázolaj kompressziótűrő képessége jobb, így a motor teljesítménye is nagyobb. Esetleg ez közelebb visz a megoldáshoz.

texlazar
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 16

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
töltőlevegő-hűtésű


Explanation:
A turbófeltöltős motoroknál használatos

Ferenc Horvath
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
köszi szépen

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
közeteshűtős


Explanation:
Valóban autókon van ilyen, ha jól emlékszem a kartergázt hűtik vele.
De ezt csak halovány emlék.

novist
Native speaker of: Native in HungarianHungarian