KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

physio isolation

Hungarian translation: Physio szigetelöellenállás


21:06 Aug 3, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Medical - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: physio isolation
(A kardiográf)fiziológia szigetelés(e) volna? Rosszul hangzik, de nem tudok mást.
SZM
Hungarian translation:Physio szigetelöellenállás
Explanation:
Az a gyanúm, hogy a Physio márkanév.
Lehet, hogy nem szigetelöellenállásról van szó, de több szöveg nélkül nem tudok segiteni
Selected response from:

xxxdenny
Grading comment
Hát elég furcsa helyzet, de megmaradok ennél, csak az "ellenállás"-t hagyom ki: a physio szigetelést még akkor is megértik, ha nem egész pontos. Egyébként nem márkanév, mert mindenhol kis kezdőbetűvel írják.
Kösz a segítséget
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3testszigetelésHalmoforBT
3szigetelés
Andras Szekany
2 -1Physio szigetelöellenállásxxxdenny


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): -1
Physio szigetelöellenállás


Explanation:
Az a gyanúm, hogy a Physio márkanév.
Lehet, hogy nem szigetelöellenállásról van szó, de több szöveg nélkül nem tudok segiteni

xxxdenny
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 129
Grading comment
Hát elég furcsa helyzet, de megmaradok ennél, csak az "ellenállás"-t hagyom ki: a physio szigetelést még akkor is megértik, ha nem egész pontos. Egyébként nem márkanév, mert mindenhol kis kezdőbetűvel írják.
Kösz a segítséget

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andras Szekany: ilyen, hogy "szigetelőellenállás" elektrotechnikailag nincs - pláne márkanévvel -- szigetelő eszköz, felszerelés - akár ph... márkájú lehet, és annak van ellenállása
48 mins

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
szigetelés


Explanation:
a "physio"-val nem tudok mit kezdeni - csak a fiziológiai elszigetelésre tudok gondolni, ami áramkörileg sokféle módon és sokféle feladattal létezhet (pl. a mérőkörök elszigetelése a műszer többi potenciáljától = életvédelem) >> kéne egy ilyen készülék komplett leírása, abból kiderülne, hogy mire gondoltak

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 233

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
testszigetelés


Explanation:
Gondolom arról van szó, hogy kapacitív úton történik a test elektromos jeleinek az érzékelése, a teljes mérőberendezés "fiziológiailag" szigetelt, azaz galvanikusan el van választva az emberi testtől.


    Reference: http://www.users.qwest.net/~pitchj/
    www.medical-equipment-classifieds.com/ classifieds/search-results.asp/page_
HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 442