KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

fuel autonomy

Hungarian translation: működési idő egy feltöltéssel

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fuel autonomy
Hungarian translation:működési idő egy feltöltéssel
Entered by: HalmoforBT

14:03 Oct 25, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: fuel autonomy
egy generátor műszaki adata, az érték órában van megadva.
"Fuel autonomy at full load: xx h"

gondolom, olyasmit jelenthet, hogy teljes terhelés mellett teli tank üzemanyaggal mennyi ideig működik (szolgáltat áramot) a generátor
Csaba Ban
Hungary
működési idő egy (üzemenyag-)feltöltéssel
Explanation:
Az "autonóm működés" félrevezető, általában a független, önálló működést értik alatta.
Selected response from:

HalmoforBT
Grading comment
köszi a frappáns megoldást
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3működési idő egy (üzemenyag-)feltöltéssel
HalmoforBT
3autonóm működés időtartama teli tartály és teljes terhelés mellett
Attila Piróth


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
fuel autonomy at full load
autonóm működés időtartama teli tartály és teljes terhelés mellett


Explanation:
Pontosan azt jelenti, amit írtál, gondolom, a frappáns magyar megfelelőt keresed. Rövid megoldást nem találtam, de az autonomy-t valószínűleg autonóm (önálló) működésnek fordítanám:

autonóm működés időtartama teli tartály és teljes terhelés mellett,

esetleg

teli tartály és teljes terhelés mellett biztosított autonóm működés (vagy: működés időtartama, működési időtartam/idő).



Attila Piróth
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 403

18 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
működési idő egy (üzemenyag-)feltöltéssel


Explanation:
Az "autonóm működés" félrevezető, általában a független, önálló működést értik alatta.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 442
Grading comment
köszi a frappáns megoldást

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  fellner
3 hrs
  -> köszönöm

agree  Andras Mohay: Nagyon jó! Én is régóta kerestem az "autonómiára" jó megoldást (pl járműveknél), s az "egy feltöltéssel" hemzseg a Google-on a fenti értelemben
4 hrs
  -> köszönöm

agree  xxxtoth235a
4 hrs
  -> köszönöm