International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation
KudoZ home » English to Hungarian » Engineering: Industrial

Field Accessory

Hungarian translation: terepi/mezei/helyszíni tartozék


16:26 Dec 2, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: Field Accessory
Munkagép tartozéka, szereléke, ami lehet külön rendelhető, és lehet "Field Accessory" is.
Ez utóbbinak mi lehet a pontos magyar neve?
Köszönöm előre is.
SZM
Hungarian translation:terepi/mezei/helyszíni tartozék
Explanation:
Még alaposabb kutatás nélkül.
Selected response from:

HalmoforBT
Grading comment
Köszönöm, akkor helyszíni tartozék lesz. A terepi is jó volna, de a helyszíni inkább illik a környezetbe.
Köszönöm a segítséget.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3terepi/mezei/helyszíni tartozékHalmoforBT
3terepi tartozékok
Andrea Szabados


  

Answers


35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
field accessory
terepi tartozékok


Explanation:
Nemrég fordítottam egy elektronikai anyagot, ahol "terepi készülékek", illetve pl. "terepi beavatkozó" szerepelt.
Hátha itt is bejön.

Andrea Szabados
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4

40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
field accessory
terepi/mezei/helyszíni tartozék


Explanation:
Még alaposabb kutatás nélkül.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 48
Grading comment
Köszönöm, akkor helyszíni tartozék lesz. A terepi is jó volna, de a helyszíni inkább illik a környezetbe.
Köszönöm a segítséget.