KudoZ home » English to Hungarian » Engineering (general)

articulated

Hungarian translation: csuklós


12:27 Nov 10, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / boom, manlift
English term or phrase: articulated
pl. http://www.gizo.pl/new/image.php?image=253.jpg
Gabor Kun
Hungary
Hungarian translation:csuklós
Explanation:
csuklósan összekapcsolt (Műszaki szótár)

--------------------------------------------------
Note added at 12 perc (2008-11-10 12:39:17 GMT)
--------------------------------------------------

Van "csuklósan mozgó" fordítása is (jármű szótár).

"Ennek a busznak van csuklós és szóló változata is. Régebben a szólónak a 7000, a csuklósnak a 7700 volt a típusjele. Manapság a szólónak a 7700, a csuklósnak a 7700A a típusa. Az A betű egy rövidítés, az angol Articulated rövidítése. Az Articulated azt jelenti, hogy csuklós, jármű esetében."
http://www.alex-bve.extra.hu/j001.html
Selected response from:

Attila Széphegyi
Hungary
Grading comment
Köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5csuklós
Attila Széphegyi
4 +2csuklósHungary GMK
3 +2csuklósZsuzsa Berenyi


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
csuklós


Explanation:
Pl. önjáró csuklós személyemelő

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2008-11-10 12:33:11 GMT)
--------------------------------------------------

Vagy csak csuklós személyemelő:
http://wcs.oisz.hu/49687/instant-hungaria-kft.html

http://www.gepnet.hu/bergep-gepberles/szakipari-gep/munkaall...



Zsuzsa Berenyi
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Attila Bielik: :)
15 mins
  -> Köszönöm!

agree  kpeter
26 mins
  -> Köszönöm!

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
csuklós


Explanation:
http://www.inforg-kft.hu/?action=download&type=letoltes&id=4...

csuklós emelődaru, stb

Hungary GMK
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Attila Bielik
13 mins
  -> Köszönöm.

agree  kpeter
24 mins
  -> Köszi :)

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
csuklós


Explanation:
csuklósan összekapcsolt (Műszaki szótár)

--------------------------------------------------
Note added at 12 perc (2008-11-10 12:39:17 GMT)
--------------------------------------------------

Van "csuklósan mozgó" fordítása is (jármű szótár).

"Ennek a busznak van csuklós és szóló változata is. Régebben a szólónak a 7000, a csuklósnak a 7700 volt a típusjele. Manapság a szólónak a 7700, a csuklósnak a 7700A a típusa. Az A betű egy rövidítés, az angol Articulated rövidítése. Az Articulated azt jelenti, hogy csuklós, jármű esetében."
http://www.alex-bve.extra.hu/j001.html


Attila Széphegyi
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 64
Grading comment
Köszönöm.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  kyanzes
1 min
  -> Köszönöm.

agree  Attila Bielik
16 mins
  -> Köszönöm.

agree  kpeter
27 mins
  -> Köszönöm.

agree  Iosif JUHASZ
4 hrs
  -> Köszönöm.

agree  Tradeuro Language Services
4 hrs
  -> Köszönöm.