KudoZ home » English to Hungarian » Engineering (general)

gas-filled bellows

Hungarian translation: (gázzal töltött) csőmembrán


08:39 Nov 20, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / heating
English term or phrase: gas-filled bellows
Távérzékelő része, amelyben a változó térfogatú gáz egy tüskét mozgatva szabályozza a fűtőtesten áthaladó víz áramlását.
anyone
Hungary
Hungarian translation:(gázzal töltött) csőmembrán
Explanation:
http://futestechnika.danfoss.com/PCMPDF/AVT-VGS_VDJKC202-Hu....
Selected response from:

Balázs Sudár
Hungary
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2(gázzal töltött) csőmembrán
Balázs Sudár
4pneumatikus membránszelep
Attila Bielik
4gázzal töltött membrán
Attila Hajdu


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gázzal töltött membrán


Explanation:
Szerintem a radiátorszelepek érzékelőjéről lehet szó, ami gázzal/folyadékkal töltött membrán.

Attila Hajdu
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 28

35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
(gázzal töltött) csőmembrán


Explanation:
http://futestechnika.danfoss.com/PCMPDF/AVT-VGS_VDJKC202-Hu....

Balázs Sudár
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 92
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxhollowman
6 hrs
  -> Köszönöm!

agree  Tradeuro Language Services
2 days9 hrs
  -> Köszönöm!

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pneumatikus membránszelep


Explanation:
esetleg

--------------------------------------------------
Note added at 29 perc (2008-11-20 09:08:30 GMT)
--------------------------------------------------

lehet, hogy a membrán szó nem is szükséges...

--------------------------------------------------
Note added at 5 óra (2008-11-20 14:14:31 GMT)
--------------------------------------------------

illetve a pneumatikus nem kell:)


Attila Bielik
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 31