KudoZ home » English to Hungarian » Engineering: Industrial

product hopper

Hungarian translation: kiömlőgarat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:product hopper
Hungarian translation:kiömlőgarat
Entered by: Attila Kosik

11:24 Aug 24, 2010
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
English term or phrase: product hopper
Sajnos csak felsorolás részeként van meg, kb. így szól a sor: product hopper cleaning work standard. Valamilyen nehézipari eszközről lehet szó, mert a felsorolás többi eleme extruder, pelletizer, charge hopper (amit töltőgaratnak fordítottak), furnace.
Attila Kosik
Hungary
kiömlőgarat
Explanation:
Szerintem.
Selected response from:

Balázs Sudár
Hungary
Grading comment
Köszönöm, ez lesz a legjobb.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1terméktartály
Andras Szekany
4 +1kiömlőgarat
Balázs Sudár


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kiömlőgarat


Explanation:
Szerintem.

Balázs Sudár
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 104
Grading comment
Köszönöm, ez lesz a legjobb.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katalin Szilárd: Szerintem is ez lesz a logikus megoldás. A charge hopper pedig akkor a (be)töltő garat.
1 hr
  -> Igen, vagy beömlő. Az is jó lehet még.

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
terméktartály


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 3 days1 hr (2010-08-27 13:23:18 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

hmhm- 1 már megkaptad a pontot, úh minek tempózni. 2 igazából rajzot kéne látni - a szótárat én is megnéztem, viszont én nem egy rajzot láttam, amelyen egy tartályt vagy tárolót neveztek hoppernek, amelynek az alján volt a garat.

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 137
Notes to answerer
Asker: Elvileg ehhez rögtön csatlakozik egy futószalag, úgyhogy nem hiszem, hogy tartály lenne.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Balázs Sudár: Nem tárolja az anyagot, ezért nem nevezném tartálynak. Pl: http://www.blt-inc.com/depositor.htm
3 hrs

agree  davidd: Késő már, de tartály az. Arra a köztes tartályra használják a hopper szót, amiből egyenesen megy a termelésbe/szállítóeszközre az anyag, ezért tényleg van, hogy egy nagy kónikus garatféle az egész, pl. a cellás adagoló felett :) Gyakran adagoló tartály
296 days