KudoZ home » English to Hungarian » Engineering: Industrial

endless wire (loops)

Hungarian translation: végtelenítet [itt] acél sodronykötél


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:endless wire (loops)
Hungarian translation:végtelenítet [itt] acél sodronykötél
Entered by: hollowman2

18:02 Sep 11, 2011
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial / diamond tools
English term or phrase: endless wire (loops)
A márványvágó gyémántdrót egyik fajtája.
MI lehet a szakszerű megnevezése? " Hurokdrót"????? olASZUL: "Impalmatura (per anelli chiusi)"
Köszonettel:
KrisztinA k.
KrisztinaK
végtelenítet [itt] acél sodronykötél
Explanation:
Értelemszerűen.

[Itt] Nem drótról és hurokról van szó! – Ez egy végtelenített acél sodronykötél és valószínűleg ezen is vannak távtartók és gyémántgyűrűk.
(Nemcsak műanyag bevonatos lehet az acél sodronykötél és a távtartók anyaga is különbözhet, ezek sem csak műanyagból lehetnek, de jellemzően abból készülnek.)

Lásd még az előző válasznál megadott linkeket és az ott látható fotókat is.
Selected response from:

hollowman2
Grading comment
Köszönöm!!!!!
Krisztina K
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1végtelenítet [itt] acél sodronykötél
hollowman2
3 +1végtelenített dróthurok
Péter Tófalvi
4végtelenített drót (vagy huzal)
Attila Bielik


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
végtelenített drót (vagy huzal)


Explanation:
szerintem...

Attila Bielik
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 40

30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
végtelenített dróthurok


Explanation:
Várom az ellenvetéseket.
Őszintén szólva, én sem értem. Ha valami végtelenítette, az hogy lehet hurok?
Amúgy a műszaki életben végtelenített csavar/menet van, amelyet Archimédesz talált fel. De hogy a hurok végtelenített legyen?

Azt még el tudom képzelni, hogy a drót körátmérőn mozog, emiatt nincs eleje és vége.

--------------------------------------------------
Note added at 32 perc (2011-09-11 18:35:01 GMT)
--------------------------------------------------

Bocsánat: körkerület.

Péter Tófalvi
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Istvan Nagy
10 hrs

16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
végtelenítet [itt] acél sodronykötél


Explanation:
Értelemszerűen.

[Itt] Nem drótról és hurokról van szó! – Ez egy végtelenített acél sodronykötél és valószínűleg ezen is vannak távtartók és gyémántgyűrűk.
(Nemcsak műanyag bevonatos lehet az acél sodronykötél és a távtartók anyaga is különbözhet, ezek sem csak műanyagból lehetnek, de jellemzően abból készülnek.)

Lásd még az előző válasznál megadott linkeket és az ott látható fotókat is.

hollowman2
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Köszönöm!!!!!
Krisztina K

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ildiko Santana
1 day 20 hrs
  -> Köszönöm!