KudoZ home » English to Hungarian » Finance (general)

Commercial tenants or occupiers

Hungarian translation: kereskedelmi/üzleti bérlő vagy használó


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Commercial tenants or occupiers
Hungarian translation:kereskedelmi/üzleti bérlő vagy használó
Entered by: Sandor HEGYI

10:41 Mar 14, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: Commercial tenants or occupiers
A szövegkörnyezet: Commercial tenants or occupiers considering any of the following:
Mit is jelentenek itt ezek? A válaszokat köszönöm!
Sandor HEGYI
Hungary
kereskedelmi/üzleti bérlő vagy használó
Explanation:
A "property occupier" szerepelt már kérdésként, akkor "az ingatlan használója" megoldás született rá. http://www.proz.com/kudoz/985025

A kereskedelmi bérlőre nem találtam megerősítést, pedig mintha már találkoztam volna vele. Az üzleti bérlőre van néhány találat. Az egész birtokos szerkezetként nekem jobban tetszene: "az ingatlan üzleti bérlője vagy használója".
Selected response from:

mkata
Grading comment
Köszönöm Kata!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3kereskedelmi (haszon)bérlők vagy haszonélvezők
Péter Tófalvi
3kereskedelmi/üzleti bérlő vagy használó
mkata


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
commercial tenants or occupiers
kereskedelmi/üzleti bérlő vagy használó


Explanation:
A "property occupier" szerepelt már kérdésként, akkor "az ingatlan használója" megoldás született rá. http://www.proz.com/kudoz/985025

A kereskedelmi bérlőre nem találtam megerősítést, pedig mintha már találkoztam volna vele. Az üzleti bérlőre van néhány találat. Az egész birtokos szerkezetként nekem jobban tetszene: "az ingatlan üzleti bérlője vagy használója".

mkata
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Köszönöm Kata!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
commercial tenants or occupiers
kereskedelmi (haszon)bérlők vagy haszonélvezők


Explanation:
tenant = (haszon)bérlő, haszonélvező
occupier = bérlő, lakó, birtokló

Péter Tófalvi
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 48
Notes to answerer
Asker: Péter, köszönöm a választ!