KudoZ home » English to Hungarian » Finance (general)

‘re-stacking’ in occupation

Hungarian translation: meglévő irodák munkatereinek racionalizálása, a munka leállítása nélkül


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:‘re-stacking’ in occupation
Hungarian translation:meglévő irodák munkatereinek racionalizálása, a munka leállítása nélkül
Entered by: Sandor HEGYI

10:46 Mar 14, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: ‘re-stacking’ in occupation
Ezt hogyan írnátok magyarul?
A szövegkörnyezet: • ‘re-stacking’ in occupation – major phased programmes requiring a migration strategy to keep the business operating whilst work is carried out.
Köszönöm!
Sandor HEGYI
Hungary
munkahely/irodák átrendezése és felújítása
Explanation:
racionálisabb terület-kihasználás és jobb munkakörülmények teremtésének érdekében, kiköltözés elkerülésével, (kiköltözés nélkül). Helység-kihasználási átszervezésnek is lehetne nevezni.

Az átrendezés általában az irodahelységek v. munkahely felújítását is magába foglalja, de mindez "in occupation" történik, úgy, hogy az ott dolgozók munkája nem áll meg, és nem költöznek ki ezalatt.

A re-stacking egyik magyarázata, - ezt úgy kell értelmezni, hogy az ezzel foglalkozó cég ezt nyújtja az ügyfeleinek a "re-stacking" címszó alatt:
Designed moves to fill gaps in the existing offices, rationalize space, ranging from conceptual interior space design and planning to move coordination, facility management and inventory assessments.
www.hkis.org.hk/hkis/cms_jo/upload/EventReserved1/posp93_0....

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2008-03-14 22:38:29 GMT)
--------------------------------------------------

Még egy példa, amely a hosszadalmas, komplikált folyamatra utal:

...we have been advising XYZ CO. in connection with the ongoing restacking and fit-out requirements within its existing premises. Our role involved the management and administration of a two year rolling programme, comprising a complex multi-phased fit out works and restacking, with the client in occupation.
www.savills.co.uk/content.aspx?type=Commercial&id=401&conte...


--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2008-03-14 22:43:45 GMT)
--------------------------------------------------

A kifejezés abból ered, hogy "újra-rakni"; mint egy üzletben az árut, amely rendetlenül, összevissza hever a polcokon, és úgy néz ki, hogy az üzlet dugig tele van. Ha elvégzik a restacking manővert, akkor rendet, áttekinthetőséget teremtenek, a megfelelő dogokat egymás közelébe rakják - ésszerűsítenek, és kiderül, hogy nincs is zsúfoltság.
Selected response from:

juvera
Grading comment
Köszönöm a választ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4munkahely/irodák átrendezése és felújításajuvera
3álláshelyek feltöltése
kyanzes


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
álláshelyek feltöltése


Explanation:
A munka kiterjedésével együtt jár a folyamatos munkaerő felvétel. Én így értelmezem.

kyanzes
Hungary
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: Köszönöm a választ!


11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
munkahely/irodák átrendezése és felújítása


Explanation:
racionálisabb terület-kihasználás és jobb munkakörülmények teremtésének érdekében, kiköltözés elkerülésével, (kiköltözés nélkül). Helység-kihasználási átszervezésnek is lehetne nevezni.

Az átrendezés általában az irodahelységek v. munkahely felújítását is magába foglalja, de mindez "in occupation" történik, úgy, hogy az ott dolgozók munkája nem áll meg, és nem költöznek ki ezalatt.

A re-stacking egyik magyarázata, - ezt úgy kell értelmezni, hogy az ezzel foglalkozó cég ezt nyújtja az ügyfeleinek a "re-stacking" címszó alatt:
Designed moves to fill gaps in the existing offices, rationalize space, ranging from conceptual interior space design and planning to move coordination, facility management and inventory assessments.
www.hkis.org.hk/hkis/cms_jo/upload/EventReserved1/posp93_0....

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2008-03-14 22:38:29 GMT)
--------------------------------------------------

Még egy példa, amely a hosszadalmas, komplikált folyamatra utal:

...we have been advising XYZ CO. in connection with the ongoing restacking and fit-out requirements within its existing premises. Our role involved the management and administration of a two year rolling programme, comprising a complex multi-phased fit out works and restacking, with the client in occupation.
www.savills.co.uk/content.aspx?type=Commercial&id=401&conte...


--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2008-03-14 22:43:45 GMT)
--------------------------------------------------

A kifejezés abból ered, hogy "újra-rakni"; mint egy üzletben az árut, amely rendetlenül, összevissza hever a polcokon, és úgy néz ki, hogy az üzlet dugig tele van. Ha elvégzik a restacking manővert, akkor rendet, áttekinthetőséget teremtenek, a megfelelő dogokat egymás közelébe rakják - ésszerűsítenek, és kiderül, hogy nincs is zsúfoltság.

juvera
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 29
Grading comment
Köszönöm a választ!