KudoZ home » English to Hungarian » Food & Drink

average analysis

Hungarian translation: átlagos összetétel


20:14 Mar 26, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Food & Drink / dog food
English term or phrase: average analysis
Hollandból fordítok, de úgy látom, hogy ez angolul (is) van. Kutyakaja csomagolása, egy táblázatban áll, hogy mennyi fehérje, zsír stb. van benne. A táblázat címe: "average analysis - nutritional paramters". Nem tudom ennek mi a hivatalos magyar megfelelője ebben az alkalmazásban.
Zsanett Rozendaal-Pandur
Hungary
Hungarian translation:átlagos összetétel
Explanation:
Átlagos összetétel - tápérték, de sok magyar gyártmányú ételcimkén csak ennyi szerepel:
Átlagos tápérték (100ml, 100g stb. termékben).
Selected response from:

István Hirsch
Grading comment
Köszönöm, ez hangzik az esetemben használhatóbbnak.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1átlagos összetétel
István Hirsch
4átlagmeghatározó elemzés
JANOS SAMU


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
átlagmeghatározó elemzés


Explanation:
Itt meghatározzák, hogy az adott termékben (egy gyártási ciklusban, vagy egy termékváltozatban - ezt általában már a fogyasztó fantáziájára bízzák) átlagosan mennyi a táperő.

JANOS SAMU
United States
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
átlagos összetétel


Explanation:
Átlagos összetétel - tápérték, de sok magyar gyártmányú ételcimkén csak ennyi szerepel:
Átlagos tápérték (100ml, 100g stb. termékben).

István Hirsch
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm, ez hangzik az esetemben használhatóbbnak.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katalin Rozália Szász: átlagos tápérték
14 hrs