KudoZ home » English to Hungarian » Food & Drink

typical analysis

Hungarian translation: jellemző összetétel


20:16 Mar 26, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Food & Drink / dog food
English term or phrase: typical analysis
Hollandból fordítok, de úgy látom, hogy ez angolul (is) van. Kutyakaja csomagolása, egy táblázatban áll, hogy mennyi fehérje, zsír stb. van benne. A táblázat címe: "average analysis - nutritional parameters". Két oszlop van, az egyikben a tételek neve, a másikban az értékek. A második oszlop címe "typical analysis".
Zsanett Rozendaal-Pandur
Hungary
Hungarian translation:jellemző összetétel
Explanation:
Teljes értékû kutya táp.Ez az eledel a legjobb minõségû húsok felhasználásával készült. Összetevõk: húsok és húskészítmények (melyekbõl minimum 4% bárány, és minimum 4% répa), ásványi anyagok, cukor. Jellemzõ összetétel: Nyers proteinek: 10,5%,Nyers zsírok: 4,5%, Nyers hamu: 2,5%, Nyers rostok:...

;-)
Selected response from:

Ágnes Fülöp
Netherlands
Grading comment
Igen, bár ugyanezen az oldalon beltartalmi érték is szerepel - úgy tűnik nem teljesen kiforrt még ez a dolog. Köszönöm :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4jellemző összetétel
Ágnes Fülöp
4viszonyítási elemzés
JANOS SAMU


Discussion entries: 3





  

Answers


57 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
viszonyítási elemzés


Explanation:
Valamihez kell viszonyítani és ezt használják etalonként.

JANOS SAMU
United States
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

1 day18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
jellemző összetétel


Explanation:
Teljes értékû kutya táp.Ez az eledel a legjobb minõségû húsok felhasználásával készült. Összetevõk: húsok és húskészítmények (melyekbõl minimum 4% bárány, és minimum 4% répa), ásványi anyagok, cukor. Jellemzõ összetétel: Nyers proteinek: 10,5%,Nyers zsírok: 4,5%, Nyers hamu: 2,5%, Nyers rostok:...

;-)


    Reference: http://www.kosaltd.hu/index.php?kat=10
Ágnes Fülöp
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Igen, bár ugyanezen az oldalon beltartalmi érték is szerepel - úgy tűnik nem teljesen kiforrt még ez a dolog. Köszönöm :)