KudoZ home » English to Hungarian » Furniture / Household Appliances

campaign stool

Hungarian translation: kemping szék


12:44 Mar 6, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Furniture / Household Appliances
English term or phrase: campaign stool
Ennek a bútorféleségnek szeretném megtudni a magyar megfelelőjét:
http://phoenixantiques.com.au/product.php?product_id=82&titl...
Előre is köszönöm.
Angéla Görbe
United Kingdom
Hungarian translation:kemping szék
Explanation:
Elírás lehet szerintem.
Selected response from:

kyanzes
Hungary
Grading comment
Sajnos nem tűnik annak sem a kép alapján, sem az eredeti szövegem (egy elég emelkedett hangvételű, lakberendezéssel foglalkozó köny) alapján.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1kemping szék
kyanzes
3 +1zsámolyHalmoforBT
4fésülködő ülőke
Attila Hajdu
3kísérő szék
Dora Miklody


Discussion entries: 9





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
camping stool
kemping szék


Explanation:
Elírás lehet szerintem.

kyanzes
Hungary
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Sajnos nem tűnik annak sem a kép alapján, sem az eredeti szövegem (egy elég emelkedett hangvételű, lakberendezéssel foglalkozó köny) alapján.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kinga Elsewesi-Korcsmaros
9 mins

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fésülködő ülőke


Explanation:
Hát a kép alapján luxuskivitelű tábori vagy kempingszék lenne. :)

Attila Hajdu
Works in field
Native speaker of: Hungarian

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
zsámoly


Explanation:
Konyhai változata a hokedli, katonai változata az Éva által már említett tábori szék.

--------------------------------------------------
Note added at 1 óra (2008-03-06 14:02:32 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Ilyent használnak egyes templomokban is (imazsámoly), de lelki szemeim előtt megjelennek középkori uralkodók termeiben, díszsátoraiban is. De ma is használatos bútordarab nappalikban, nekünk is van egy.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Péter Tófalvi: hordozható/tábori ~
1 min

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kísérő szék


Explanation:
régen a kényelmes karosszékek mellé csináltak ugyanolyan stílusú egyszerűbb széket, ahova pl. az unokahúg ült le anénikéje mellé tartani a motringot, vagy a lovag szíve hölgye mellé
nemhiszem, hogy akkoriban már kempingeztek volna :))

Dora Miklody
Hungary
Native speaker of: Hungarian
Notes to answerer
Asker: Ezt a kísérő széket külön köszönöm - de azt hiszem, ez inkább a side chair lesz ugyanebben a szövegben.