KudoZ home » English to Hungarian » General / Conversation / Greetings / Letters

up-and-downer

Hungarian translation: huzavona


19:09 Jul 13, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: up-and-downer
Ez jelenthet nézeteltérést?
Angéla Görbe
United Kingdom
Hungarian translation:huzavona
Explanation:
A szövegkörnyezet ismeretében...
Egyébként "egyszer fenn, egyszer lenn", "egyszer az egyik vezet, egyszer a másik" típusú meccsekre használják gyakran.
Selected response from:

Judit Darnyik
Hungary
Grading comment
Köszönöm a válaszokat.
Ennek a szónak a hangulata illik legjobban a szövegembe.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4huzavona
Judit Darnyik
5 +2veszekedés, perpatvar
JANOS SAMU
4harc
István Hirsch


Discussion entries: 4





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
harc


Explanation:
Up and downer is slang for a fight.
www.probertencyclopaedia.com/cgi-bin/res.pl?keyword=Downer&...

Lehet, hogy mást is jelent.


István Hirsch
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 8

22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
veszekedés, perpatvar


Explanation:
Közben megérkezett a szövegkörnyezet. Így a fentiek egyike illik a fordításba a mű többi részének hangvételétől függően. Veszekedtek is Jackievel emiatt... vagy Olykor volt közöttük perpatvar is....

JANOS SAMU
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 55

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Erzsébet Czopyk
56 mins

agree  xxxhollowman
11 hrs

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
huzavona


Explanation:
A szövegkörnyezet ismeretében...
Egyébként "egyszer fenn, egyszer lenn", "egyszer az egyik vezet, egyszer a másik" típusú meccsekre használják gyakran.

Judit Darnyik
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Köszönöm a válaszokat.
Ennek a szónak a hangulata illik legjobban a szövegembe.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Erzsébet Czopyk: én nagyon szeretem ezt a szót is, a hangzása miatt.
46 mins
  -> Köszönöm!

agree  Katarina Peters
3 hrs
  -> Köszönöm

agree  xxxhollowman
11 hrs
  -> Köszönöm

agree  Iosif JUHASZ
1 day13 mins
  -> Köszönöm