KudoZ home » English to Hungarian » General / Conversation / Greetings / Letters

COMMERCIAL APPLICATIONS LIMITED WARRANTY COVERAGE

Hungarian translation: kereskedelmi alkalmazások korlátozott szavatossággal


13:47 Sep 28, 2011
English to Hungarian translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: COMMERCIAL APPLICATIONS LIMITED WARRANTY COVERAGE
COMMERCIAL APPLICATIONS LIMITED WARRANTY COVERAGE

title
chaterinemaya
Hungarian translation:kereskedelmi alkalmazások korlátozott szavatossággal
Explanation:
I have dropped the last word.
vagy:
kereskedelmi alkalmazások korlátozott szavatossága
Selected response from:

Péter Tófalvi
Hungary
Grading comment
First validated answer (validated by peer agreement)



Summary of answers provided
4 +2kereskedelmi alkalmazások korlátozott szavatossággal
Péter Tófalvi
3üzleti (célú) felhasználás/alkalmazás(nál) korlátozott garancia/szavatosság
József Lázár


  

Answers


2 days 11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
commercial applications limited warranty coverage
kereskedelmi alkalmazások korlátozott szavatossággal


Explanation:
I have dropped the last word.
vagy:
kereskedelmi alkalmazások korlátozott szavatossága

Péter Tófalvi
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
First validated answer (validated by peer agreement)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ildiko Santana: No context / no points / no thanks... I think yours should be the "first validated answer". :)
2 days 16 hrs

agree  András Veszelka
570 days

3 days 23 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
commercial applications limited warranty coverage
üzleti (célú) felhasználás/alkalmazás(nál) korlátozott garancia/szavatosság


Explanation:
a commercial helyes értelmezéséről párhuzamos vita van itt:
http://hun.proz.com/kudoz/english_to_hungarian/ships_sailing...



József Lázár
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 3

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ildiko Santana: Abban a vitában szemmel láthatóan az a kérdés, hogy kié lesz az utolsó szó. Nyelvészeti szempontból elenyésző a tanulsága, pusztán egyes felhasználók személyiségjegyeinek megismerésére alkalmas. :)
1 day 4 hrs
  -> Érdekes személyek vagyunk kérem. :)