KudoZ home » English to Hungarian » Human Resources

long service award

Hungarian translation: hűségjutalom


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:long service award
Hungarian translation:hűségjutalom
Entered by: etike

20:43 Nov 11, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources
English term or phrase: long service award
Hogy hívják ezt magyarul?
reprezentációs költségekről szól a szöveg, hogy ilyen esetben, 'ünnepléskor' mit áll a cég.
etike
Hungary
hűségjutalom
Explanation:
Ez a kifejezés rá régóta és szerintem nagyon jó. Apám is kapott 10 évi szolgálat után.
Selected response from:

JANOS SAMU
United States
Grading comment
Köszönöm mindenkinek!

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6hűségjutalom
JANOS SAMU
4törzsgárda jutalom
István Hirsch
3 +1hűségjutalom / jubileumi jutalom
Attila Hajdu
Summary of reference entries provided
hasznos:
Andrea Szabados

Discussion entries: 3





  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
hűségjutalom / jubileumi jutalom


Explanation:
Jó lenne tudni, hogy a cég/szervezet önként adja, vagy valamilyen szabályozás szerint.

Attila Hajdu
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katalin Szilárd
17 mins
  -> Köszi!

21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
hűségjutalom


Explanation:
Ez a kifejezés rá régóta és szerintem nagyon jó. Apám is kapott 10 évi szolgálat után.

JANOS SAMU
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 96
Grading comment
Köszönöm mindenkinek!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katalin Szilárd
17 mins

agree  Gusztáv Jánvári
42 mins

agree  TrM Translations
9 hrs

agree  ValtBt
9 hrs

agree  xxxhollowman
10 hrs

agree  Iosif JUHASZ
15 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
törzsgárda jutalom


Explanation:
Lehet, hogy egybe kell írni?

Ref:
hun.proz.com/kudoz/hungarian_to_english/human_resources/1562642-törzsgárda_jutalom.html

István Hirsch
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 10

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Krisztina Lelik: már nem adnak törzsgárda jelvényt, ez megszűnt, már csak történelmi szövegben elfogadható
9 hrs
  -> OK

neutral  Attila Piróth: Valóban egybeírandó (törzsgárdajutalom) - de a használatára vonatkozóan egyetértek Krisztinával.
11 hrs
  -> OK




Reference comments


1 hr
Reference: hasznos:

Reference information:
http://www.proz.com/kudoz/hungarian_to_english/human_resourc...

Andrea Szabados
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4
Note to reference poster
Asker: Köszi a linket!