KudoZ home » English to Hungarian » Human Resources

issue or problem

Hungarian translation: kérdés vagy probléma


12:51 Nov 14, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Social Sciences - Human Resources / cultural diversity
English term or phrase: issue or problem
"When some issue or problem arises, a competent communicator knows how to deal with it."
"Employ a non-judgmental approach to raising and resolving issues and problems."
"Further dialogue focuses on devising workable solutions to the issue or problem."
Gabor Kun
Hungary
Hungarian translation:kérdés vagy probléma
Explanation:
deccit
Selected response from:

Gusztáv Jánvári
Hungary
Grading comment
A Judit válaszához írt érved jobb lett, mint a "deccit" :P Köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8kérdés vagy probléma
Gusztáv Jánvári
3megoldandó kérdés vagy probléma
Judit Lapikás


Discussion entries: 4





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
kérdés vagy probléma


Explanation:
deccit

Gusztáv Jánvári
Hungary
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 24
Grading comment
A Judit válaszához írt érved jobb lett, mint a "deccit" :P Köszönöm.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Peter Zajkas
0 min

agree  Eniko Wright
1 min

neutral  Balázs Sudár: Inkább vitás kérdés ebben az esetben. (Nem egyszerű érdeklődés)
4 mins

agree  Zsuzsanna Koos: Balázzsal is egyetértek.
21 mins

agree  Zsuzsa Berenyi
2 hrs

agree  Tradeuro Language Services
3 hrs

agree  xxxhollowman
5 hrs

agree  Katalin Szilárd
7 hrs

agree  ValtBt
17 hrs

56 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
megoldandó kérdés vagy probléma


Explanation:
Mert valóban, az issue is lényegében probléma, de mivel a szó foglalt, talán ez a megkülönböztetés lehetséges. Lehet, hogy a vitás kérdés is jó, de azért nem vagyok benne biztos, hogy nem tágabb-e az issue fogalma.



Judit Lapikás
Hungary
Native speaker of: Hungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Gusztáv Jánvári: Minden kérdés és probléma megoldandó, ha jelzik, nem? :)
2 hrs