KudoZ home » English to Hungarian » Human Resources

Income Recovery Assistant

Hungarian translation: követelésbehajtó pénzügyi munkatárs


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Income Recovery Assistant
Hungarian translation:követelésbehajtó pénzügyi munkatárs
Entered by: Ildiko Santana

08:12 Aug 13, 2010
English to Hungarian translations [Non-PRO]
Human Resources
English term or phrase: Income Recovery Assistant
Kedves Fordítók!

Segítségre lenne szükségem a fenti kifejezéssel kapcsolatosan. Lakossági folyószámla-egyenleghez mellékelt hivatalos levél írójának pozíciója.

Előre is köszönöm a javaslatokat.

Üdvözlettel
Renáta Stumpf
Hungary
behajtási munkatárs
Explanation:
Angliában ez a finom megfogalmazás, income recovery, az elmaradt lakbérek és egyéb bérleti költségek behajtását jelenti. A pénzügyi osztály feladatain belül végzett munka, beszedési megbízások, behajtás iránti telefonhívások, stb. tartozik a körébe. Többnyire egy csoportvezető (income recovery manager) alatt több asszisztens, azaz munkatárs dolgozik. Ezeket magyarul (pénzügyi) behajtási asszisztensnek vagy behajtási munkatársnak hívjuk.

http://www.mkik.hu/index.php?id=130
http://www.insidehousing.co.uk/jobs/jobdetails.aspx?ac=43182...

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2010-08-13 18:25:31 GMT)
--------------------------------------------------

Találtam egy hivatkozást (az oldalon a második állás), ez a munkaköri beosztás talán még jobban illik ide:
Kintlévőség kezelő, követelésbehajtó pénzügyi munkatárs.
http://jooble.hu/search-állás-hu/kw-pénzügyi-tanácsadó-havi-...
Selected response from:

Ildiko Santana
United States
Grading comment
Köszönöm a javaslatokat, nagyon hasznosak voltak
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5pénzbeszedő/díjbeszedő asszisztens/munkatárs
Katalin Szilárd
4 +1behajtási munkatárs
Ildiko Santana


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
income recovery assistant
behajtási munkatárs


Explanation:
Angliában ez a finom megfogalmazás, income recovery, az elmaradt lakbérek és egyéb bérleti költségek behajtását jelenti. A pénzügyi osztály feladatain belül végzett munka, beszedési megbízások, behajtás iránti telefonhívások, stb. tartozik a körébe. Többnyire egy csoportvezető (income recovery manager) alatt több asszisztens, azaz munkatárs dolgozik. Ezeket magyarul (pénzügyi) behajtási asszisztensnek vagy behajtási munkatársnak hívjuk.

http://www.mkik.hu/index.php?id=130
http://www.insidehousing.co.uk/jobs/jobdetails.aspx?ac=43182...

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2010-08-13 18:25:31 GMT)
--------------------------------------------------

Találtam egy hivatkozást (az oldalon a második állás), ez a munkaköri beosztás talán még jobban illik ide:
Kintlévőség kezelő, követelésbehajtó pénzügyi munkatárs.
http://jooble.hu/search-állás-hu/kw-pénzügyi-tanácsadó-havi-...

Ildiko Santana
United States
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 33
Grading comment
Köszönöm a javaslatokat, nagyon hasznosak voltak

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tradeuro Language Services
1 day3 hrs
  -> Köszönöm

1 day9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
income recovery assistant
pénzbeszedő/díjbeszedő asszisztens/munkatárs


Explanation:
Ennek semmi köze a pénzbehajtáshoz (ami angolul inkább collection). A pénzbehajtás/behajtó magyar szavaink már egy sokkal durvább változatot takarnak: amikor valaki hosszabb ideje tartozik (pénzbehajtó/végrehajtó cégek stb.). Az income recovery asssitant viszont csupán egy olyan munkatárs, aki pl. egy lista alapján beszedi a díjakat (legyen az bármilyen díj - pl. bérlői díjak) vagy a beszedés adminisztrációs lebonyolítását végzi.

http://jobs.publictechnology.net/uploaded_files/download?fil...

Income recovery assistant
PRIMARY JOB FUNCTION



· To assist in providing a professional and effective income recovery service to all tenants in the Area.

· To provide administrative support to the Income Recovery Team.

· To collect all income due in line with targets, by way of correspondence, telephone calls and interviewing.

· To agree repayment plans and keeping accurate records.


North West London Housing Authority has asked for an Income Recovery Officer.

The main purpose of the role will be to proactively monitor and collect the Rental income due to the Association and the collection of any outstanding debt in respect of Leasehold, Shared Owner and Former Tenant Accounts.

You will adhere to the customer focused credit management policies and procedures to maximise rental income and minimise arrears.

http://www.badenochandclark.com/jobs/accounting/london/70821...

A North West London Housing Authority has asked for an Income Recovery Officer.

The main purpose of the role will be to proactively monitor and collect the Rental income due to the Association and the collection of any outstanding debt in respect of Leasehold, Shared Owner and Former Tenant Accounts.

You will adhere to the customer focused credit management policies and procedures to maximise rental income and minimise arrears.

http://www.neh.gov/manage/income_recovery.html

Program income is money that is earned or received by a grantee or a subrecipient from the activities supported by grant funds or from products resulting from grant activities. It includes, but is not limited to, income from fees for services performed and from the sale of items fabricated under a grant; usage or rental fees for equipment or property acquired under a grant; admission fees; broadcast or distribution rights; and license fees and royalties on patents and copyrights. The federal share of program income is determined by the percentage of total project costs that are supported by NEH.

Katalin Szilárd
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 38
Notes to answerer
Asker: Köszönöm a segítséget!





Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (2): Katalin Szilárd, hollowman2