KudoZ home » English to Hungarian » Insurance

mid-market strategy

Hungarian translation: középpiaci stratégia, a piac középső szegmensét célzó stratégia


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mid-market strategy
Hungarian translation:középpiaci stratégia, a piac középső szegmensét célzó stratégia
Entered by: xxxsavaria

13:32 Mar 19, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance / GEOGRAPHY
English term or phrase: mid-market strategy
Kontextus:

Can ABN AMRO defend itself?In 2004 Rijkman Groenink,the chief executive ,announced a "mid-market strategy",relying on the bank's core strengths and regions,and abandoning its ambition to be the top of the global pile.
xxxsavaria
Hungary
középvállalati piacstratégia
Explanation:
SAP Announces Upgrades to Mid-Market SuiteAt CeBIT, the company says it's not delaying its release of A1S on demand.
www.eweek.com/article2/0,1895,2104665,00.asp - 105k
SAP Hungary - Az SAP új stratégiája átírja a középvállalati piac ...Az SAP új stratégiája átírja a középvállalati piac szabályait. Az új, "enterprise SOA by design” megoldás által támogatott alkalmazásszállítási módszerekkel ...
www.sap.com/hungary/company/press/press.epx?pressid=7255 - 44k


--------------------------------------------------
Note added at 248 nap (2007-11-23 13:02:29 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

A SAP-nak van, Blanarnak nem?
Selected response from:

HalmoforBT
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1középpiaci stratégia, a piac középső szegmensét célzó stratégia
Katalin Horváth McClure
4 -1középvállalati piacstratégiaHalmoforBT


Discussion entries: 7





  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
középpiaci stratégia, a piac középső szegmensét célzó stratégia


Explanation:
A szöveg további részéből is láthatod, hogy arról van szó, hogy nem próbál a piac vezetőjévé válni (biztos rájött, hogy az lehetetlen), hanem a piac középső szegmensét célozza meg, vagyis a közepesek között kíván "játszani".
Hasonló kérdés már volt egyszer, lent megadom a címet.

A kérdés feltevésekor különben kiválasztható a terület - az igaz, hogy a legutóbb használtat automatikusan odateszi a rendszer, de azt meg lehet változtatni. Azon kívül, mielőtt elküldöd a kérdést, van egy előnézeti gomb, ha azt megnyomod, láthatod, hogy milyen adatokkal fog megjelenni a kérdés. Ha nem stimmel, akkor ott a vissza gomb, és módosíthatod.


    Reference: http://www.proz.com/kudoz/844550
Katalin Horváth McClure
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Attila Hajdu: nem tartom kizártnak, hogy használják a közép- és kisvállalatokat mint ügyfeleket megcélzó stratégiára
6 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
középvállalati piacstratégia


Explanation:
SAP Announces Upgrades to Mid-Market SuiteAt CeBIT, the company says it's not delaying its release of A1S on demand.
www.eweek.com/article2/0,1895,2104665,00.asp - 105k
SAP Hungary - Az SAP új stratégiája átírja a középvállalati piac ...Az SAP új stratégiája átírja a középvállalati piac szabályait. Az új, "enterprise SOA by design” megoldás által támogatott alkalmazásszállítási módszerekkel ...
www.sap.com/hungary/company/press/press.epx?pressid=7255 - 44k


--------------------------------------------------
Note added at 248 nap (2007-11-23 13:02:29 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

A SAP-nak van, Blanarnak nem?

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Istvan Nagy: piacstratégia?
19 hrs

disagree  Eva Blanar: ilyen nincs
248 days
  -> Gyors észrevétel volt úgy fél évvel Széles Gábor SOS kérése után!!!