KudoZ home » English to Hungarian » IT (Information Technology)

viewing headset

Hungarian translation: videószemüveg


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:viewing headset
Hungarian translation:videószemüveg
Entered by: Péter Tófalvi

09:03 Jul 19, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: viewing headset
videószemüveg?
Péter Tófalvi
Hungary
videószemüveg
Explanation:
Szerintem, te tökéletesen rátappintottál. Nem kell dolgokat bonyolítani mivel a te álltalad ideillesztett szó úgy fedi a valóságot, hogy aki olvassa, egyből tudja, hogy mit is akarsz mondani.
Selected response from:

Eva Ballentine
Grading comment
Hogy mi milyen okosok vagyunk. :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4videószemüvegEva Ballentine
4vizuális headset, fejre szerelhető kijelző, 3D-kijelző
Gabor Kun
3fejre illeszthető/tehető virtuális lejátszó vagy virtuális lejátszó-szemüveg
susanna b


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
fejre illeszthető/tehető virtuális lejátszó vagy virtuális lejátszó-szemüveg


Explanation:
a videó egy kicsit azt az érzést kelti, hogy felteszi az ember a szemüveget é sbenne megy egy videófilm, ami gonodlom nem egészen pontos leírása az eszköznek.


    Reference: http://csdl.computer.org/comp/mags/pc/2005/02/b2004.pdf
susanna b
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vizuális headset, fejre szerelhető kijelző, 3D-kijelző


Explanation:
A "vizuális headset" saját ötletem, a többi az alábbi szaklinken.
(2D és 3D termékek vegyesen.)


    Reference: http://www.vrcenter.hu/index.php?menu=2&id=1
Gabor Kun
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
videószemüveg


Explanation:
Szerintem, te tökéletesen rátappintottál. Nem kell dolgokat bonyolítani mivel a te álltalad ideillesztett szó úgy fedi a valóságot, hogy aki olvassa, egyből tudja, hogy mit is akarsz mondani.

Eva Ballentine
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hogy mi milyen okosok vagyunk. :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxHungi: Tündéri a hozzászólásod és az érvelésed, és ráadásul igaz! A videószemüveg első kidolgozói között élen jártak a magyar feltalálók, akik szintén így nevezték.
4 hrs
  -> koszonom!

agree  Electra
9 hrs

agree  fellner
22 hrs

agree  Istvan Nagy
3 days15 hrs