KudoZ home » English to Hungarian » IT (Information Technology)

assignment group

Hungarian translation: kijelölt/megbízott csoport


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:assignment group
Hungarian translation:kijelölt/megbízott csoport
Entered by: Hungary GMK

19:54 Jan 15, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / Incident and Problem Management
English term or phrase: assignment group
"An assignment group is a support team whose task is to solve calls and incidents"
Sandor Juhasz
kijelölt/megbízott csoport
Explanation:
A Sun ezzel a Szolgáltatásával a nap 24 órájában, a hét minden napján on-line és
telefonos támogatást biztosít az Ügyfél számára szoftverhibákkal kapcsolatban,
valamint műszaki támogatásra kijelölt ügyfélszolgálati munkatársakat biztosít
Selected response from:

Hungary GMK
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1kijelölt/megbízott csoportHungary GMK
4dedikált csoport
Gusztáv Jánvári
3feladatcsoport
Balázs Sudár


Discussion entries: 1





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dedikált csoport


Explanation:
Olvasatom szerint ezt olyan csoportokra mondják, akik valamilyen adott konkrét feladatra vannak allokálva, például egy Desktop Support Assignment Group egy asztali gépek problémáival foglalkozó csoport, ilyen problémákkal kifejezetten őket keresik, és aki szervezi ezt a csoportot, az vállalja, hogy ezek valahányan vannak, és valamilyen szolgáltatási szintet (pl. válaszidő) nyújtanak, ezért cserébe pénzt kér.

Gusztáv Jánvári
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 177

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kijelölt/megbízott csoport


Explanation:
A Sun ezzel a Szolgáltatásával a nap 24 órájában, a hét minden napján on-line és
telefonos támogatást biztosít az Ügyfél számára szoftverhibákkal kapcsolatban,
valamint műszaki támogatásra kijelölt ügyfélszolgálati munkatársakat biztosít

Hungary GMK
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  HalmoforBT
26 mins
  -> Köszönöm!

29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
feladatcsoport


Explanation:
Az egyes feladatokra specializált csoportok elnevezése.

Balázs Sudár
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 107