KudoZ home » English to Hungarian » IT (Information Technology)

single point of contact

Hungarian translation: központi kapcsolattartó


10:43 Jul 4, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: single point of contact
The 1st level support is provided by the User Help Desk of XY. The User Help Desk is the "single point of contact" for all support-related issues for Customer.
Csilla Takacs
Hungary
Hungarian translation:központi kapcsolattartó
Explanation:
Azt jelenti, hogy ő az egyik fél egyetlen embere, szervezeti egysége vagy hasonló, akivel/amivel a másik fél kapcsolatba léphet. Minden kommunikáció rajta megy keresztül.
Selected response from:

Gusztáv Jánvári
Hungary
Grading comment
Köszönöm szépen!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1központi kapcsolattartó
Gusztáv Jánvári
4Egypontos kapcsolatxxxhollowman


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
központi kapcsolattartó


Language variant: kizárólagos kapcsolattartó

Explanation:
Azt jelenti, hogy ő az egyik fél egyetlen embere, szervezeti egysége vagy hasonló, akivel/amivel a másik fél kapcsolatba léphet. Minden kommunikáció rajta megy keresztül.

Gusztáv Jánvári
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 177
Grading comment
Köszönöm szépen!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Szabolcs Varga: Elegáns, szép megoldás, csak nekem kicsit furcsán hangzik, ha a helpdesk (sok ember) a "kapcsolattartó". "Kapcsolati pont" esetleg?
53 mins
  -> Az meg mesterkéltebb, de csuda tudja.

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Egypontos kapcsolat


Explanation:
Amikor az összes napi kommunikációt egyetlen helyen irányítják keresztül. Az informatikaszolgáltatásnál ez jellemzően az ügyfélszolgálat lesz. Ez biztosítja, hogy a felhasználók betanított személyzettel léphetnek kapcsolatba, minden kontaktust következetesen jegyeznek fel, a szakértő személyzet képes félbeszakítás nélkül a munkájára koncentrálni és a munkát összehangolják és az esetekkel egyszer foglalkoznak.

http://www.itsmf.hu/download/ITIL6.pdf


xxxhollowman
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8