KudoZ home » English to Hungarian » IT (Information Technology)

incremental system back-up

Hungarian translation: inkrementális rendszer-mentés


11:30 Jun 23, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology)
English term or phrase: incremental system back-up
Egy fajta biztonsági mentés, ahol az elmentett adatokhoz hozzáadják az újakat.
redhead
Hungarian translation:inkrementális rendszer-mentés
Explanation:
Tehát nem készítenek mindig a teljes rendszerről egy új mentést (ami nagyon redundáns lenne), hanem csak a változásokkal frissítik a meglévő mentést.
Selected response from:

xxxHungi
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5növekményes (rendszer) biztonsági mentésfellner
4inkrementális rendszer-mentésxxxHungi
1 +1off topic
Csaba Ban


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
inkrementális rendszer-mentés


Explanation:
Tehát nem készítenek mindig a teljes rendszerről egy új mentést (ami nagyon redundáns lenne), hanem csak a változásokkal frissítik a meglévő mentést.

xxxHungi
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 26
Grading comment
Köszönöm!

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
növekményes (rendszer) biztonsági mentés


Explanation:
"Az első mentés neve teljes mentés (full backup), a továbbiaké
növekményes mentés (incremental backup)."


    Reference: http://www.szif.hu/~ahorvath/Sag/sag-hu/node101.html
    Reference: http://www.novell.hu/nc/200209/edir87.shtml
fellner
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 20

6 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
off topic


Explanation:
Erről eszembe jutott egy kis anekdota, amit egy rendszergazda ismerősöm mesélt. Mindenki ismeri a számtech szakzsargont: minél több angol szó, de a kötőszavak és a toldalékok magyarul vannak.
A céghez érkezett frissdiplomás, szolid leányzó meghökkenve hallotta a számítógépteremben átkiabált kérdést:
"gyerekek, a fast backup megtörtént már?"
:)

Csaba Ban
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Kovacs: Hogy ez mennyire elterjedt mára! Nálunk az ügyfélszolgálaton (amit inkább csak service desknek mondanak), csak úgy röpködnek az olyan mondatok, mint: "Reszeteld a passzwördjét" vagy "lokkolva lett az ökkantja :-)
2996 days