KudoZ home » English to Hungarian » Law: Contract(s)

outstanding shares

Hungarian translation: forgalomban lévő részvények


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:outstanding shares
Hungarian translation:forgalomban lévő részvények
Entered by: Sarah Agoston

15:48 Dec 15, 2010
English to Hungarian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / megbízási (ügynöki) szerződés
English term or phrase: outstanding shares
the Principal is the sole holder of all outstanding shares issued by Agent - megbízási szerződésből van a mondat
Sarah Agoston
Hungary
forgalomban lévő részvények
Explanation:
azok a részvények melyeket bárki megvásárolhat,

http://www.mol.hu/hu/a_molrol/befektetoknek/tozsdei_bejelent...

http://www.fn.hu/archivum/20040128/t_337_zsdere_megy/?action...

Outstanding Shares: The portion of a company’s authorized shares that have been sold to the public and/or that are held by the company’s founders or any of the company’s shareholders. Stock that is outstanding can be either free-trading or restricted.
Selected response from:

János Untener
Hungary
Grading comment
köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5forgalomban lévő részvények
János Untener
5 +1forgalomban lévő részvények
Katalin Szilárd


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
forgalomban lévő részvények


Explanation:
azok a részvények melyeket bárki megvásárolhat,

http://www.mol.hu/hu/a_molrol/befektetoknek/tozsdei_bejelent...

http://www.fn.hu/archivum/20040128/t_337_zsdere_megy/?action...

Outstanding Shares: The portion of a company’s authorized shares that have been sold to the public and/or that are held by the company’s founders or any of the company’s shareholders. Stock that is outstanding can be either free-trading or restricted.

János Untener
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
köszönöm.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katalin Szilárd: :)
1 min
  -> hmm kösz, csak egy pár másodperc lehetett , egyszer már volt ilyen

agree  Ildiko Santana
1 hr

agree  hollowman2
6 hrs

agree  Iosif JUHASZ
19 hrs

agree  Tradeuro Language Services
2 days 3 hrs

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
forgalomban lévő részvények


Explanation:
Lásd pénzügyi szótár

+

http://www.kgt.bme.hu/doktori/phds/karai_e.pdf

Részvényfajtánként a mérlegben vagy a kiegészítő mellékletben be kell mutatni:
a kibocsátásra engedélyezett részvények számát,
a kibocsátott részesedések számát, valamint ebből a teljes egészében kiegyenlített il-letve a még hátralékos részvények számát,
a részvények névértékét vagy azt a tényt, hogy a részesedéseknek nincs névértékük,
egy arra vonatkozó számítást, hogy az időszak eleje és vége között, hogyan alakult a forgalomban lévő (outstanding) részesedések száma,

http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=hu&ihmlang=...

9. On 27 March 2001, Tetra Laval SA, a privately held company incorporated under French law and a wholly owned subsidiary of Tetra Laval BV (hereinafter “Tetra” or “the applicant”), a holding company belonging to the Tetra Laval group, announced a public bid for all outstanding shares in Sidel SA (hereinafter “Sidel”), a French publicly quoted company. On the same day, Tetra Laval SA acquired roughly 9.75% of the shares in Sidel from Azeo (5.56%) and Sidel’s directors (4.19%).

9 2001. március 27-én a Tetra Laval csoporthoz tartozó Tetra Laval BV pénzügyi társaság kizárólagos tulajdonában lévő leányvállalata, a Tetra Laval SA francia magánjogi társaság (a továbbiakban a Tetra vagy a felperes) nyilvános felvásárlási ajánlatott tett a francia tőzsdén jegyzett Sidel SA összes forgalomban lévő részvényére. A Tetra Laval ugyanezen a napon az Azeótól (5,56%) és a Sidel igazgatóságától (4,19%) megszerezte a Sidel tőkéjének mintegy 9,75%-át.

Katalin Szilárd
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 110

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  János Untener
4 mins
  -> Köszönöm! Igen, ez tényleg pár mp lehetett .. Egyáltalán nem láttalak, amikor az answer-re kattintottam .. :)