KudoZ home » English to Hungarian » Law (general)

notice of reclamation action statement

Hungarian translation: Értesítés visszaigénylés akcióról szóló határozatról

12:02 Dec 11, 2016
English to Hungarian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: notice of reclamation action statement
egy banktól érkezett levél tárgyának megjelölése, más támpont nincs
Krisztina Lelik
Greece
Hungarian translation:Értesítés visszaigénylés akcióról szóló határozatról
Explanation:
A reclaim (visszaigényelni -követelni, -nyerni) igéből származik a reclamation.
Selected response from:

Gabriella Vento
United States
Grading comment
igen, köszönöm, de az "akció" nyilván inkább "intézkedés"
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Értesítés visszaigénylés akcióról szóló határozatról
Gabriella Vento
1értesítés megállapításról szóló határozat reklamációjáról
t_pataki


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
értesítés megállapításról szóló határozat reklamációjáról


Explanation:
total guesswork http://www.translatorscafe.com/term/116461/25/374/Notice_of_...

t_pataki
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Értesítés visszaigénylés akcióról szóló határozatról


Explanation:
A reclaim (visszaigényelni -követelni, -nyerni) igéből származik a reclamation.


Gabriella Vento
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 2
Grading comment
igen, köszönöm, de az "akció" nyilván inkább "intézkedés"