KudoZ home » English to Hungarian » Law/Patents

et seq.

Hungarian translation: és az ezt követő


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:et seq.
Hungarian translation:és az ezt követő
Entered by: JANOS SAMU

23:28 Mar 11, 2002
English to Hungarian translations [PRO]
Law/Patents
English term or phrase: et seq.
Nyilvan nem annyira angol, mint amennyire latin, de mit jelent?

"...pursuant to Article XXX et seq. of YYYY Code"
xxxivw
és az ezt követő
Explanation:
Tehát az YYY törvénykönyv (vagy éppen amit Code-nak neveznek az adott szövegkörnyezetben) XXX és ezt követő cikkelyei értelmében...
Selected response from:

JANOS SAMU
United States
Grading comment
Koszonom szepen.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4és az ezt követő
JANOS SAMU
5és köv.Mr. George
4and those that follow
Benedek Liptak


Discussion entries: 1





  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
and those that follow


Explanation:
see reference


    Webster's New Twentieth Century Dictionary Unabridged
Benedek Liptak
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in pair: 38

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
és az ezt követő


Explanation:
Tehát az YYY törvénykönyv (vagy éppen amit Code-nak neveznek az adott szövegkörnyezetben) XXX és ezt követő cikkelyei értelmében...

JANOS SAMU
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 2296
Grading comment
Koszonom szepen.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Stoianov
5 hrs

agree  Attila Piróth: Az Országh-szótárban is benne van
6 hrs

agree  Eva Blanar
9 hrs

agree  ZOLTÁN PARRAGH
10 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
és köv.


Explanation:
(tudok latinul, és a fenti, amely ezt jelenti, gyakran fordul elő magyarul)

Mr. George
PRO pts in pair: 47