KudoZ home » English to Hungarian » Law: Patents, Trademarks, Copyright

Licensed under US Patent No 12345

Hungarian translation: Licenc az XYZ sz. USA szabadalom alapján

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Licensed under US Patent No XYZ
Hungarian translation:Licenc az XYZ sz. USA szabadalom alapján
Entered by: Katalin Horváth McClure

02:31 Oct 24, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Law: Patents, Trademarks, Copyright / patent licensing
English term or phrase: Licensed under US Patent No 12345
Van-e a fenti típusmondatnak "hivatalosan elfogadott" fordítása?
Termék ismertető szövegében szerepel, egy technológiára vonatkozóan, amolyan apróbetűs lábjegyzetként.
Katalin Horváth McClure
United States
a ... sz. egyesült államokbeli szabadalom alapján engedélyezve
Explanation:
nem hiszem, hogy van szabvány szöveg erre, de többnyire ilyesmit irnak
vagy:
gyártás a ... sz. egyesült államokbeli szabadalom alapján
Selected response from:

xxxdenny
Grading comment
Köszi, végülis azt írtam, hogy "Licenc a ...sz. USA szabadalom alapján." - ez a forma passzolt a környezetbe.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4licencia adása a ... sz. USA-szabadalomra történik
xxxHungi
3 +1a ... sz. egyesült államokbeli szabadalom alapján engedélyezve
xxxdenny


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
licensed under us patent no 12345
a ... sz. egyesült államokbeli szabadalom alapján engedélyezve


Explanation:
nem hiszem, hogy van szabvány szöveg erre, de többnyire ilyesmit irnak
vagy:
gyártás a ... sz. egyesült államokbeli szabadalom alapján

xxxdenny
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Köszi, végülis azt írtam, hogy "Licenc a ...sz. USA szabadalom alapján." - ez a forma passzolt a környezetbe.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ValtBt
2 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
licensed under us patent no 12345
licencia adása a ... sz. USA-szabadalomra történik


Explanation:
Azt az iparjogvédelmi helyzetet fejezi ki, hogy aki ezt használja, az tulajdonképpen hasznosítási (licencia-)szerződést köt az adott szabadalom jogosultjával.

xxxHungi
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Itt fordított helyzetről van szó. A megadott szabadalmi számú technológiát használja fel az adott cég ebben a termékben, egy licencszerződés szerint. Tehát nem licenc adásáról van szó, hanem felhasználásáról (licensed).
The asker has declined this answer
Comment: Itt fordított helyzetről van szó. A megadott szabadalmi számú technológiát használja fel az adott cég ebben a termékben, egy licencszerződés szerint. Tehát nem licenc adásáról van szó, hanem felhasználásáról (licensed).