KudoZ home » English to Hungarian » Marketing

non-core businesses and start-up operations

Hungarian translation: az alaptevékenységtől eltérő üzletágak és új vállalkozások


15:58 Nov 26, 2001
English to Hungarian translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: non-core businesses and start-up operations
The investments and holdings sector operates a variety of non-core businesses and start-up operations.
mityo
Hungary
Hungarian translation:az alaptevékenységtől eltérő üzletágak és új vállalkozások
Explanation:
A "non-core" nem feltétlenül profilidegen (bár a megszüntetés indoklásában sokszor annak mondják), úgyhogy akár az is használható, a szövegkörnyezettől függően.

Jó munkát!
Selected response from:

Eva Blanar
Hungary
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5az alaptevékenységtől eltérő üzletágak és új vállalkozások
Eva Blanar
4mellék-üzemág v. mellék-vállalkozásMr. George


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mellék-üzemág v. mellék-vállalkozás


Explanation:
Az első ipari vagy mezőgazdasági környezetben használatos, a másik bárhol.

Mr. George
PRO pts in pair: 47

18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
az alaptevékenységtől eltérő üzletágak és új vállalkozások


Explanation:
A "non-core" nem feltétlenül profilidegen (bár a megszüntetés indoklásában sokszor annak mondják), úgyhogy akár az is használható, a szövegkörnyezettől függően.

Jó munkát!

Eva Blanar
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in pair: 1298