KudoZ home » English to Hungarian » Marketing

Swede on

Hungarian translation: Igen: = sweet on


00:58 Dec 18, 2001
English to Hungarian translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: Swede on
Ericsson is Swede on wireless. -- Szójáték akar lenni?
mityo
Hungary
Hungarian translation:Igen: = sweet on
Explanation:
To be sweet on sg. = to love sg. A szojatek forditasara nem vallalkozom.
Selected response from:

Andrea Nemeth-Newhauser
Grading comment
Mindenki nagyon jó válaszokat adott, de ez volt a leggyorsabb, és az eredeti jelentést is megadta.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1SvédAndrea Vermesi
5Igen: = sweet on
Andrea Nemeth-Newhauser
4 +1Az Ericsson neve svédjegy a vezeték nélküli távközlésben
Attila Piróth
4Vezeték nélküli Ericsson rendszerek – a svéd a cél
Attila Piróth
4Vezeték nélkül szolgálunk és svédünk
Csaba Ban
4Ericsson: A vezeték nélkül szolgáltató svédünk.
Csaba Ban


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Igen: = sweet on


Explanation:
To be sweet on sg. = to love sg. A szojatek forditasara nem vallalkozom.


    Longman Dictionary of Contemporary English
Andrea Nemeth-Newhauser
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 48
Grading comment
Mindenki nagyon jó válaszokat adott, de ez volt a leggyorsabb, és az eredeti jelentést is megadta.

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Vezeték nélkül szolgálunk és svédünk


Explanation:
egy ötlet

Csaba Ban
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 561

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Vezeték nélküli Ericsson rendszerek – a svéd a cél


Explanation:
Csaba ötlete nagyon jó; ha a svéd rendőrségről lesz egyszer fordítanivalóm, istenuccse belegyömöszölöm! Itt talán ez az alternatíva is figyelmet érdemel.

Attila Piróth
France
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 2671

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ericsson: A vezeték nélkül szolgáltató svédünk.


Explanation:
Az előző ötlet, kicsit finomítva.
A svéd acéles ötlet is klassz.

vigyázat! ez már copywrite - copyright!


Csaba Ban
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 561

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Svéd


Explanation:
"Az Ericsson svéd a mobil távközlésben."

lásd pl. Gib szótár.

Andrea Vermesi
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Szekany: némi szójáték finomítással
7 days

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Az Ericsson neve svédjegy a vezeték nélküli távközlésben


Explanation:
Esetleg:
Ericsson – svédjegy a vezeték nélküli távközlésben

És akkor ezt én is svédjeggyel látom el!


Attila Piróth
France
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 2671

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katalin Rozália Szász: Ez tetszik nekem a legjobban.
1 day 9 hrs
  -> Koszi; en is frappansabbnak erzem a masik javaslatomnal.