KudoZ home » English to Hungarian » Marketing

good value

Hungarian translation: jó összérték


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:good value
Hungarian translation:jó összérték
Entered by: Katalin Horváth McClure

05:02 Jan 22, 2003
English to Hungarian translations [PRO]
Marketing
English term or phrase: good value
A szövegkörnyezet: Étterem kiértékelése, különböző szempontok alapján, pl.
"good value", "friendly service", "food taste" stb.
Ezek egy táblázatban vannak, és mindegyik szempontra pontokat adnak. A fentiek azok az oszlop címek.
Na, itt a "good value" a problémám. Ez általában azt jelenti, hogy jó minőséget és/vagy mennyiséget kap az ember olcsón vay legalábbis elfogadható áron. Magyarul olyasmi, mint amikor azt mondjuk, hogy ez (az autó, a lakás, stb.) "megéri".
De ez így önmagában, egy táblázatban szerintem nem hangzik jól, kellene valami rövid szó, kifejezés, ami jobban kifejezné a jelentést.
Katalin Horváth McClure
United States
fair/jó/(méltányos) összérték/szolgáltatás
Explanation:
Ezek sem igazán könnyed megoldások...
Selected response from:

Endre Both
Germany
Grading comment
EZ AZ!!! Jó összérték, ezt fogom használni, merthogy tényleg összességében nézve jó érték, ilyesmit jelent.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3fair/jó/(méltányos) összérték/szolgáltatás
Endre Both
3jó ár
Eva Blanar


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
jó ár


Explanation:
...

Eva Blanar
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in pair: 1298

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
fair/jó/(méltányos) összérték/szolgáltatás


Explanation:
Ezek sem igazán könnyed megoldások...

Endre Both
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 241
Grading comment
EZ AZ!!! Jó összérték, ezt fogom használni, merthogy tényleg összességében nézve jó érték, ilyesmit jelent.