KudoZ home » English to Hungarian » Marketing / Market Research

Core Customer Insight

Hungarian translation: alapvető ügyféligény(ek)


10:13 Nov 25, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
English term or phrase: Core Customer Insight
E címszó alatt ez szerepelt: "I want to do the best I can to help my overweight customers achieve sustainable weight loss"

A dokumentum egy konkrét márkával (gyógyszer) kapcsolatos márkaépítésről szól.
Sandor Juhasz
Hungarian translation:alapvető ügyféligény(ek)
Explanation:
Itt talán ez a legjobb, máshol alapvető/meghatározó ügyféligények felderítése is lehet.
Selected response from:

Attila Hajdu
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1törzsvásárlói elemzés/háttér
Peter Boskovitz
4 -1alapvető ügyféligény(ek)
Attila Hajdu


Discussion entries: 1





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
core customer insight
alapvető ügyféligény(ek)


Explanation:
Itt talán ez a legjobb, máshol alapvető/meghatározó ügyféligények felderítése is lehet.

Attila Hajdu
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Gusztáv Jánvári: Szerintem a core customer tartozik egybe, és nem a customer insight core-járól van szó
55 mins

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
core customer insight
törzsvásárlói elemzés/háttér


Explanation:
Se keze, se lába, mégis elmegy a szaküzletünkbe, ki az? (törzsvásárló)

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2008-11-25 10:31:15 GMT)
--------------------------------------------------

A "key/core customer insight" egy olyan tanulmány/elemzés, amelynek célja a márka szempontából fontos (potenciális vagy meglévő) célcsoport összetételének és motiválhatóságának vizsgálata.

Peter Boskovitz
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gusztáv Jánvári: Szerintem is a core customer tartozik egybe, és nem a customer insight core-járól van szó
53 mins