KudoZ home » English to Hungarian » Mathematics & Statistics

logistic regression

Hungarian translation: logisztikai regresszió


21:37 Jan 22, 2002
English to Hungarian translations [PRO]
Science - Mathematics & Statistics / Math
English term or phrase: logistic regression
---
novist
Hungarian translation:logisztikai regresszió
Explanation:
Ez nem volt nehéz, csak át kellett írni "magyarra". Ez a regresszióanalízis (szórásnégyzetek, stb.) egyik szakkifejezése

http://www.lkq.hu/mtb423.htm
Selected response from:

Csaba Ban
Hungary
Grading comment
Köszönöm!
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5logisztikai regresszió
Csaba Ban
5 +2logisztikus regresszió
JANOS SAMU
4logisztikai függvény
Eva Blanar


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
logisztikai regresszió


Explanation:
Ez nem volt nehéz, csak át kellett írni "magyarra". Ez a regresszióanalízis (szórásnégyzetek, stb.) egyik szakkifejezése

http://www.lkq.hu/mtb423.htm

Csaba Ban
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 6
Grading comment
Köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Attila Piróth: Pontosan
14 mins

agree  Mr. George
9 hrs

agree  Electra
10 hrs

agree  Olga Simon
22 hrs

agree  ZOLTÁN PARRAGH
7 days

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
logisztikai függvény


Explanation:
regressziós függvény

Eva Blanar
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
logisztikus regresszió


Explanation:
Bár a logisztikai és logisztikus szavak hasonlítanak egymáshoz, a hadászatban a logisztikával kapcsolatban a logisztikai melléknevet használjuk (pl. logisztikai feladatok, mint pl. a hadtáp megszervezése), a matematikában és a statisztikában pedig a logisztikus melléknevet mert itt a szimbólikus logikát jelképezi.

JANOS SAMU
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 22

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eva Blanar
1 hr

neutral  Attila Piróth: Sok igazság van benne. Mégis: inkább logisztikai, mint logisztikus problémát szoktunk matematikában emlegetni.
8 hrs

agree  Olga Simon
20 hrs