KudoZ home » English to Hungarian » Mathematics & Statistics

capability analysis

Hungarian translation: képességelemzés

10:21 Oct 23, 2004
English to Hungarian translations [Non-PRO]
Science - Mathematics & Statistics
English term or phrase: capability analysis
Statisztika, analízis témakörben található.
Csaba Burillak
Hungarian translation:képességelemzés
Explanation:
Statisztikai folyamatszabályozás (SPC) terminusa
Selected response from:

Andras Mohay
Grading comment
Köszi szépen!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4képességelemzés
Andras Mohay
1 +1-
Andras Szekany


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
képességelemzés


Explanation:
Statisztikai folyamatszabályozás (SPC) terminusa

Andras Mohay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
Grading comment
Köszi szépen!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eva Blanar
46 mins

agree  Andras Szekany: csak ... ld. a megjegyzésemet
1 hr

agree  Rita Ajpek
5 hrs

agree  Balázs Gorka
8 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
-


Explanation:
nem akarok más javaslatot tenni, csak az észrevételem nem fér oda..
szóval, többx tapasztaltam, hogy az angolszász capability (amit ugye képességnek fordítanak) igazából (és elsősorban technikai összefüggésben) inkább a kapacitásnak felel meg - ami persze, ugyi, csúnya germanizmus
szóval, a képesség az én olvasatomban személyes - sőt emberi - tulajdonság, valamely rendszernek - akár legyen az matematikailag a cyberspace-ban - kapacitása van ...

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Mohay: Így igaz. A purizmus gyakran egyszerűsít, összemos. Pl "rendszer" = system VAGY complex VAGY regime stb.
3 hrs