KudoZ home » English to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

reducing union

Hungarian translation: szűkítő csatlakozó, szűkítő csatlakozóidom


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:reducing union
Hungarian translation:szűkítő csatlakozó, szűkítő csatlakozóidom
Entered by: Katalin Horváth McClure

07:08 Dec 24, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / tubing
English term or phrase: reducing union
Itt is látható(kicsit lejjebb kell görgetni):

http://www.sge.com/htm/gc/supplies/unions.asp

Mi ennek a magyar neve?
Katalin Horváth McClure
United States
szűkítő csatlakozó
Explanation:

Lehetne a neve *szűkítő kapcsolóidom* is, de arra nem volt találat

[PDF] Bolt fitting_2005 07.xls
File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
szűkítő Csatlakozó 20x 16. 130 Ft. 163 Ft. IE.812.25B. szűkítő Csatlakozó 25 x 20.
165 Ft. 206 Ft. IE.812.32C. szűkítő Csatlakozó 32 x 25 ...
www.vizozon.hu/files/Bolt fitting_2005 07.pdf - Supplemental Result - Similar pages


[PDF] Bolt fitting_2005.xls
File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
szűkítő Csatlakozó 25 x 20. 128 Ft. 179 Ft. 50. 250. IE.812.32C. szűkítő Csatlakozó
32 x 25. 128 Ft. 179 Ft. 50. 350. IE.812.40D. szűkítő Csatlakozó 40 x 32 ...
ozonviz.hu/files/irritrol%20fitting_2005.pdf - Supplemental Result - Similar pages


[PDF] Cinkmentesített sárgaréz csőcsatlakozók Cinkmentesített sárgaréz ...
File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
862 sorozat külső menetes szűkítő csatlakozó. 863 sorozat összekötődarab ...
875 sorozat belső menetes szűkítő csatlakozó ...
www.euroflow.hu/katalogusok/caleffi_prosi.pdf - Supplemental Result - Similar pages


Kert építés, automata öntözés kivítelezése. Minden egy helyen ...
IE.812.20A, Szűkítő csatlakozó 20x 16, 130, 163. IE.812.25B, Szűkítő csatlakozó
25 x 20, 165, 206. IE.812.32C, Szűkítő csatlakozó 32 x 25, 165, 206 ...
vizozon.hu/arlista_irritrol.phtml - 141k - Cached - Similar pages
Selected response from:

Meturgan
Hungary
Grading comment
Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5szűkítő csőkötésxxxHungi
4szűkítő idomHalmoforBT
4szűkítő csatlakozóMeturgan


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
szűkítő csatlakozó


Explanation:

Lehetne a neve *szűkítő kapcsolóidom* is, de arra nem volt találat

[PDF] Bolt fitting_2005 07.xls
File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
szűkítő Csatlakozó 20x 16. 130 Ft. 163 Ft. IE.812.25B. szűkítő Csatlakozó 25 x 20.
165 Ft. 206 Ft. IE.812.32C. szűkítő Csatlakozó 32 x 25 ...
www.vizozon.hu/files/Bolt fitting_2005 07.pdf - Supplemental Result - Similar pages


[PDF] Bolt fitting_2005.xls
File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
szűkítő Csatlakozó 25 x 20. 128 Ft. 179 Ft. 50. 250. IE.812.32C. szűkítő Csatlakozó
32 x 25. 128 Ft. 179 Ft. 50. 350. IE.812.40D. szűkítő Csatlakozó 40 x 32 ...
ozonviz.hu/files/irritrol%20fitting_2005.pdf - Supplemental Result - Similar pages


[PDF] Cinkmentesített sárgaréz csőcsatlakozók Cinkmentesített sárgaréz ...
File Format: PDF/Adobe Acrobat - View as HTML
862 sorozat külső menetes szűkítő csatlakozó. 863 sorozat összekötődarab ...
875 sorozat belső menetes szűkítő csatlakozó ...
www.euroflow.hu/katalogusok/caleffi_prosi.pdf - Supplemental Result - Similar pages


Kert építés, automata öntözés kivítelezése. Minden egy helyen ...
IE.812.20A, Szűkítő csatlakozó 20x 16, 130, 163. IE.812.25B, Szűkítő csatlakozó
25 x 20, 165, 206. IE.812.32C, Szűkítő csatlakozó 32 x 25, 165, 206 ...
vizozon.hu/arlista_irritrol.phtml - 141k - Cached - Similar pages


Meturgan
Hungary
Meets criteria
PRO pts in category: 8
Grading comment
Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
szűkítő csőkötés


Explanation:
Ez biztos.

xxxHungi
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 190

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
szűkítő idom


Explanation:
Például www.schulte.hu/arlista0601/nyomo.html
Az alkatrész neve idom, a vele készített csatlakozás a csőkötés.

HalmoforBT
Meets criteria
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 313