KudoZ home » English to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

One-way casing

Hungarian translation: egyutas csomagolóanyag


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:One-way casing
Hungarian translation:egyutas csomagolóanyag
Entered by: László Zsák

10:21 Feb 23, 2006
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: One-way casing
"One-way casing, two-way casing", szállítólánc leírásában szerepel a műszaki adatok között.
Csaba Burillak
egyutas csomagolóanyag
Explanation:
van még többutas (kétutas) is
Selected response from:

László Zsák
Grading comment
Köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1egyirányú burkolatxxxHungi
5 +1egyutas csomagolóanyagLászló Zsák


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
one-way casing
egyutas csomagolóanyag


Explanation:
van még többutas (kétutas) is


    Reference: http://www.okopannon.hu/index.php
László Zsák
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Köszönöm.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Meturgan: egyutas csomagolĂĄs _ Az egyutas csomagolĂĄs gazdasĂĄgilag előnyĂśsebb a forgalmazĂłk ĂŠs a gyĂĄrtĂłk szĂĄmĂĄra is. www.pointernet.pds.hu/ujsagok/ transpack/2004-ev/10/tra-02.html - 17k TermeĂŠszetesen, biztonsĂĄgosan csak nagyobb szĂśvegkĂśrnyezetből Ă
10 hrs
  -> kösz

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
one-way casing
egyirányú burkolat


Explanation:
Egy láncág burkolata. A másik kétirányú :-)

xxxHungi
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 190

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  juvera
30 mins
  -> Köszönöm!