stopper shaft

Hungarian translation: ütköző

English term or phrase:stopper shaft
Hungarian translation:ütköző
Entered by: SZM

17:55 Nov 24, 2006
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Marógép
English term or phrase: stopper shaft
Elzáró/reteszelő rúd lehet? (a rajzon: 16)
SZM
ütköző
Explanation:
a rajzot nem látom

--------------------------------------------------
Note added at 1 day14 hrs (2006-11-26 08:11:21 GMT)
--------------------------------------------------

ütköző tengelye - a rajz szerint kb. (elég sz@r rajz)
Selected response from:

Andras Szekany
Hungary
Grading comment
Az ütközőt látom a legjobbnak, köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ütköző
Andras Szekany
3zárócsap
HalmoforBT


  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zárócsap


Explanation:
A rajzból és a Műszaki Szótárból nekem ez jön össze.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 313

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ütköző


Explanation:
a rajzot nem látom

--------------------------------------------------
Note added at 1 day14 hrs (2006-11-26 08:11:21 GMT)
--------------------------------------------------

ütköző tengelye - a rajz szerint kb. (elég sz@r rajz)

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 459
Grading comment
Az ütközőt látom a legjobbnak, köszönöm.
Notes to answerer
Asker: Idehozom a rajzot, a 16. ábra lesz a stopper shaft: http://fototar.t-online.hu/media/mediaNezet.jsp?media=2107359&nav=i