KudoZ home » English to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

blower body

Hungarian translation: tartály

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:blower body
Hungarian translation:tartály
Entered by: SZM

11:46 Nov 30, 2006
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Légfúvó
English term or phrase: blower body
Légfúvó ház lehet? Amiben a lapátok pörögnek (ehhez kivételesen van rajz)
SZM
tartály
Explanation:
Homokfúvóval kapcsolatban ezt szokták használni.

A homokfúvó vezérlése: mechanikus. A tartály űrtartalma: 40 liter. A tömlő hossza: 3,5 m. A fúvóka átmérője: 4,8 mm. Javasolt granulált szemcse... www.homokfuvo.hu/psv4.htm
Homokfúvó Centrum (Szolgáltatások)Komplett tartály teljes felszereléssel www.homokfuvocentrum.com/service.html
Goldman homokfúvó. felújított állapotban. 10 bar. tartály 10 l.
homokfúvó berendezés. homokfúvó tömlő. homokkitermelés. homokkő burkolat ... homokszóró tartály.
Selected response from:

juvera
Grading comment
Ha homokfúvóhoz inkább a tartály illik, akkor az lesz, köszönöm.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1tartály
juvera
3készülékház
HalmoforBT


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
tartály


Explanation:
Homokfúvóval kapcsolatban ezt szokták használni.

A homokfúvó vezérlése: mechanikus. A tartály űrtartalma: 40 liter. A tömlő hossza: 3,5 m. A fúvóka átmérője: 4,8 mm. Javasolt granulált szemcse... www.homokfuvo.hu/psv4.htm
Homokfúvó Centrum (Szolgáltatások)Komplett tartály teljes felszereléssel www.homokfuvocentrum.com/service.html
Goldman homokfúvó. felújított állapotban. 10 bar. tartály 10 l.
homokfúvó berendezés. homokfúvó tömlő. homokkitermelés. homokkő burkolat ... homokszóró tartály.

juvera
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 267
Grading comment
Ha homokfúvóhoz inkább a tartály illik, akkor az lesz, köszönöm.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Erzsébet Czopyk
3 days 15 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
készülékház


Explanation:
Egyébként ventilátorház lenne, de amint az Google képeken is látható, homokfúvó esetében egy komplett házról van szó. Lehet, hogy tévedek, de azt hiszem, hogy a homokfúvó külső sűrített levegőt használ, és nem maga állítja elő saját ventilátorával. Mindenesetre a *body* sok helyen, itt is, *ház*.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 313