KudoZ home » English to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

fluid needle shaft

Hungarian translation: festéktű (befogó)szár


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fluid needle shaft
Hungarian translation:festéktű (befogó)szár
Entered by: Szilas Cseh

15:32 Feb 9, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / festékszóró
English term or phrase: fluid needle shaft
A szórópisztoly ravasza mögött található "mütyűr". A mellékelt képen sajnos nem látszik.
Szilas Cseh
Serbia
festéktű (befogó)szár
Explanation:
A képen meg is tekinthető:
"Fluid Needle and PEEK (Poly ether ether keytone) tip for 3M™ Paint Preparation System universal for the HVLP/Compliant & Air Spray Guns. Made of stainless steel."
http://products3.3m.com/catalog/us/en001/auto_marine_aero/au...

"A HVLP szórópisztolyok, egyes alkatrészeinek (a fúvóka, festéktű, levegősapka) megfelelő megválasztásával igen széles határok között használhatók."
http://www.wetpaint.hu/hu/dept_38.html
Selected response from:

Attila Széphegyi
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5festéktű (befogó)szár
Attila Széphegyi
4tűszelep szára / szelepszár
Attila Hajdu


  

Answers


1 day20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tűszelep szára / szelepszár


Explanation:
A "fluid needle" valószínűleg lehet tűszelep. A funkciója - gondolom - az lesz, más szelep meg nemigen van a rendszerben. Vagy mégis? :)

Attila Hajdu
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 96

2 days16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
festéktű (befogó)szár


Explanation:
A képen meg is tekinthető:
"Fluid Needle and PEEK (Poly ether ether keytone) tip for 3M™ Paint Preparation System universal for the HVLP/Compliant & Air Spray Guns. Made of stainless steel."
http://products3.3m.com/catalog/us/en001/auto_marine_aero/au...

"A HVLP szórópisztolyok, egyes alkatrészeinek (a fúvóka, festéktű, levegősapka) megfelelő megválasztásával igen széles határok között használhatók."
http://www.wetpaint.hu/hu/dept_38.html


Attila Széphegyi
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 334
Notes to answerer
Asker: köszönöm