KudoZ home » English to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

PALLET HAND TRUCK

Hungarian translation: kézi (hidraulikus) raklapemelő


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:PALLET HAND TRUCK
Hungarian translation:kézi (hidraulikus) raklapemelő
Entered by: Judit Darnyik

12:35 Jun 27, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: PALLET HAND TRUCK
Kézi villás palettarakodónak fordítanám.
A "paletta" szó feltétlenül szükséges ide, vagy elhagyható?

http://mappa-data.prim.hu/data/-TMTE4MzM5OTQzNjA=/2a/2ab8586...
SZM
kézi hidraulikus raklapemelő
Explanation:
Tudtommal ez a "hivatalos" elnevezése. (http://www.targomobil.hu/ és még sok más helyen)
De hívják kézi villástargoncának (ill. kézi villás targoncának) is:
http://www.schafershop.hu/buerobedarf/produkte/810/10008357/...
Akik használják, azok mind békának nevezik, de gondolom, ez a szövegedben nem venné ki magát olyan jól :-)
Selected response from:

Judit Darnyik
Hungary
Grading comment
Totál hivatalos elnevezés, köszönöm!
(Úgy is kérdezhettem volna, mi a béka hivatalos neve.)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2kézi hidraulikus raklapemelő
Judit Darnyik
5béka
Andras Szekany


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
pallet hand truck
kézi hidraulikus raklapemelő


Explanation:
Tudtommal ez a "hivatalos" elnevezése. (http://www.targomobil.hu/ és még sok más helyen)
De hívják kézi villástargoncának (ill. kézi villás targoncának) is:
http://www.schafershop.hu/buerobedarf/produkte/810/10008357/...
Akik használják, azok mind békának nevezik, de gondolom, ez a szövegedben nem venné ki magát olyan jól :-)

Judit Darnyik
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Totál hivatalos elnevezés, köszönöm!
(Úgy is kérdezhettem volna, mi a béka hivatalos neve.)
Notes to answerer
Asker: Persze, nekem is pont az jutott eszembe, ami ide pont nem jó, mármint a béka. A raklapemelő határozottan jobban hangzik, mint a targonca és egyebek.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iosif JUHASZ
3 hrs
  -> köszönöm

agree  János Kohl
18 hrs
  -> köszönöm

1 day4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
pallet hand truck
béka


Explanation:
németül: der Hund

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 459