KudoZ home » English to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

fuel gas primary flow control valve

Hungarian translation: elsődleges fűtőgázáram szabályozószelepe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fuel gas primary flow control valve
Hungarian translation:elsődleges fűtőgázáram szabályozószelepe
Entered by: Krisztina Szűcs

05:53 Apr 28, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: fuel gas primary flow control valve
Tudom, hogy a szövegkörnyezet mindig sokat segít, de ebben az esetben valóban nem tudok ezzel szolgálni. Az adott kifejezés egy táblázatban található, mint címke. Tehát a lefordított kifejezések címkeként kerülnek az adott gépre, amiről csak annyit tudok, hogy egy motor vezérlőközpontról van szó (Motor Control Center).
Krisztina Szűcs
Romania
elsődleges fűtőgázáram szabályozószelepe
Explanation:
elsődleges fűtőgázáram szabályozószelepe
ez a rövidebb forma, a hosszabb pedig ez:
elsődleges fűtőgáz-térfogatáram szabályozószelepe

A választáshoz azt kellene tudni, hogy a turbinához járó egyéb dokumentációban, illetve a vezérlőszoftver sztringjeiben hogyan fordították a gas flow-t.
Selected response from:

Katalin Horváth McClure
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2elsődleges fűtőgázáram szabályozószelepe
Katalin Horváth McClure
4fűtőgáz főáramlásának/fővezetékének szabályozószelepe
István Hirsch
4 -1fűtőgáz fő áramlásvezérlő szelepe
Balázs Sudár


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
fűtőgáz fő áramlásvezérlő szelepe


Explanation:
Valószínűleg ez lehet.

Balázs Sudár
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 614
Notes to answerer
Asker: Köszönöm, Balázs


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andras Szekany: szabályzó, nem vezérlő
11 mins
  -> Szövegkörnyzet nélkül nem nagyon tudnék vitatkozni, hogy szabályzó vagy vezérlőszelepről van szó.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fűtőgáz főáramlásának/fővezetékének szabályozószelepe


Explanation:
Szerintem: (fuel gas) + (primary flow) + (control valve)

István Hirsch
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 144

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
elsődleges fűtőgázáram szabályozószelepe


Explanation:
elsődleges fűtőgázáram szabályozószelepe
ez a rövidebb forma, a hosszabb pedig ez:
elsődleges fűtőgáz-térfogatáram szabályozószelepe

A választáshoz azt kellene tudni, hogy a turbinához járó egyéb dokumentációban, illetve a vezérlőszoftver sztringjeiben hogyan fordították a gas flow-t.

Katalin Horváth McClure
United States
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 215
3 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Balázs Sudár: Ennyi turbina után könnyű :)
56 mins

agree  Tradeuro Language Services
16 hrs