KudoZ home » English to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

seal gas panel electric heater

Hungarian translation: tömítőgáz elektromos fűtőpanelje


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:seal gas panel electric heater
Hungarian translation:tömítőgáz elektromos fűtőpanelje
Entered by: Krisztina Szűcs

05:53 Apr 28, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: seal gas panel electric heater
Tudom, hogy a szövegkörnyezet mindig sokat segít, de ebben az esetben valóban nem tudok ezzel szolgálni. Az adott kifejezés egy táblázatban található, mint címke. Tehát a lefordított kifejezések címkeként kerülnek az adott gépre, amiről csak annyit tudok, hogy egy motor vezérlőközpontról van szó (Motor Control Center).
Krisztina Szűcs
Romania
tömítőgáz elektromos fűtőpanelje
Explanation:
Így kell értelmezni:
seal gas heater
(Van rá sok találat a guglin)
és ennek a típusa az "electric panel".
Szóval fűtőpaneles megoldás.
A panel tehát nem vezérlőpanel.

--------------------------------------------------
Note added at 12 óra (2008-04-28 18:04:02 GMT)
--------------------------------------------------

A guglin rá lehet keresni, hogy "elektromos fűtőpanel". Van belőle sok.
Selected response from:

Katalin Horváth McClure
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tömítőgáz elektromos fűtőpanelje
Katalin Horváth McClure
4 -1a tömítőgáz vezérlőtábla villamos fűtése
Andras Szekany


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
a tömítőgáz vezérlőtábla villamos fűtése


Explanation:
-

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 459

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  kpeter: Itt nem inkább a tömítőgáz fűtéséről lehet szó, amely be van kötve a panelbe? Nem tudom...
13 mins
  -> a tömítőgázt egy *vezérlő* panel felügyeli (nyomás ok?, stb.) és annak panelnak a villamos fűtése, hogy ne párásodjon be, mondjuk

disagree  Katalin Horváth McClure: A panel itt nem vezérlőpanel, azokat amúgy sem szokták fűteni.
10 hrs
  -> Kedves Katalin, nagyon is szokták fűteni, pl. a páralecsapódás ellen.

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tömítőgáz elektromos fűtőpanelje


Explanation:
Így kell értelmezni:
seal gas heater
(Van rá sok találat a guglin)
és ennek a típusa az "electric panel".
Szóval fűtőpaneles megoldás.
A panel tehát nem vezérlőpanel.

--------------------------------------------------
Note added at 12 óra (2008-04-28 18:04:02 GMT)
--------------------------------------------------

A guglin rá lehet keresni, hogy "elektromos fűtőpanel". Van belőle sok.

Katalin Horváth McClure
United States
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 215
3 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andras Szekany: tényleg, mi is a panel, egészen pontosan? - aha, értem. Akkor nem panel, hanem hőcserélő, akkor meg heat exchanger plate. A panel .... hm.
41 mins
  -> Itt a panel a fűtőlap,a fűtőpanel (az adja le a hőt). Nem vezérlőpanel/vezérlőtábla/vezérlőszekrény.