KudoZ home » English to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

Best Replacement Power

Hungarian translation: tartaléktápnak (tartalék áramforrásnak) is kitűnő


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Best Replacement Power
Hungarian translation:tartaléktápnak (tartalék áramforrásnak) is kitűnő
Entered by: SZM

09:54 Nov 25, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Termékkatalógus/zárak
English term or phrase: Best Replacement Power
Travelling Solutions
Office solutions
Best Replacement Power
USB Power Accesssories
Power Management Solutions

Ez a szövegkörnyezet van a katalógusban.
Ezt hogy értelmezitek?
SZM
tartaléktápnak (tartalék áramforrásnak) is kitűnő
Explanation:
- utazáshoz
- munkahelyen
- tartaléktápként (is kitűnő)
- USB-táp(kimenettel)
- (automatikus) tápvezérléssel
Selected response from:

Peter Boskovitz
Hungary
Grading comment
Úgy érzem, inkább a tartalék jellegéről van szó, nem arról, hogy a már meglévő áramforrást feltétlenül ki kell cserélni erre.
Köszönöm mindannyiotoknak.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tartaléktápnak (tartalék áramforrásnak) is kitűnő
Peter Boskovitz
3legjobb cseremegoldások
Gusztáv Jánvári


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
best replacement power
legjobb cseremegoldások


Explanation:
Szerintem arra gondol, hogy amellett, hogy ez a kiváló cég a kitűnő termékeivel az utazásra, az irodai helyzetre kiváló megoldásokat nyújt, hogy USB-alapú energiaforrásai (?) és energiakezelő megoldásai is vannak, még a létező legjobb csereáramforrást is tudja nyújtani. :)

Gusztáv Jánvári
Hungary
Native speaker of: Hungarian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
best replacement power
tartaléktápnak (tartalék áramforrásnak) is kitűnő


Explanation:
- utazáshoz
- munkahelyen
- tartaléktápként (is kitűnő)
- USB-táp(kimenettel)
- (automatikus) tápvezérléssel

Peter Boskovitz
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 26
Grading comment
Úgy érzem, inkább a tartalék jellegéről van szó, nem arról, hogy a már meglévő áramforrást feltétlenül ki kell cserélni erre.
Köszönöm mindannyiotoknak.