KudoZ home » English to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

Sabre saw

Hungarian translation: szablyafűrész


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Sabre saw
Hungarian translation:szablyafűrész
Entered by: SZM

10:12 Nov 30, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: Sabre saw
Az alábbi magyarázat alapján szerintetek is megfelel kardfűrésznek?

This sabre saw is appropriate for use on wood and materials similar to wood, plastic and metal.

The powered Sabre saw is typically a larger more powerful jigsaw and is usually referred to generically as a reciprocating saw. The main distinction between the sabre/reciprocating saw and the jigsaw is that its overall appearance is somewhat reminiscent of a sabre sword.
SZM
szablyafűrész
Explanation:
Én ezt ilyen néven ismerem, mérlegeld, igazam lehet-e.
Selected response from:

egerhazi
Grading comment
Így lesz a jó, köszönöm mindannyiotoknak.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2szablyafűrész
egerhazi
4kanyarítófűrész
Andras Szekany
3rókafűrészZsuzsa Berenyi


Discussion entries: 2





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
sabre saw
szablyafűrész


Explanation:
Én ezt ilyen néven ismerem, mérlegeld, igazam lehet-e.

egerhazi
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 28
Grading comment
Így lesz a jó, köszönöm mindannyiotoknak.
Notes to answerer
Asker: A matematika neked kedvez: szablyafűrész : kardfűrés = 14 400 : 12 000 (mármint Kugli találat) :-))


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Balázs Sudár: http://www.onlineszerszam.hu/index.php?kat=1&alkat=60&id=173
2 mins
  -> köszönöm!

agree  juvera: http://profigep.hu/index.php?list=subgroup&id=51&page=4&sort... itt van róka és szablya, és a róka sokkal szélesebb pengéjű. Mindkettő lengőfűrész. A szablyánál a Sawzall névre is szoktak hivatkozni, ez az eredeti "sabre" saw márka.
10 hrs
  -> köszönöm!

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sabre saw
rókafűrész


Explanation:
Hogy legyen miből választani.

Keresgéltem a neten, és az az érzésem, hogy ahány cég, annyi elnevezés. A Bosch PFZ 700 PE a saját honlapjukon rókafűrészként szerepel, és egy helyen megtaláltam sable saw néven is. De többnyire a reciprocating saw megnevezést használják, nem a sable saw-t.

Zsuzsa Berenyi
Hungary
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 16

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sabre saw
kanyarítófűrész


Explanation:
33625205.doc

a google keresés linkje:

http://www.google.hu/search?hl=hu&client=firefox-a&rls=org.m...

amúgy a kádár szakmában szakkifejezés - szablyafűrész nincs, amúgy

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2008-11-30 17:15:19 GMT)
--------------------------------------------------

bocs, a doc: 33526205.doc

amúgy rókafarkú fűrész van, de az nem szablya alakú

Andras Szekany
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 459
Notes to answerer
Asker: Bocs, de a kanyarítófűrészre egész mást találtam: http://www.lexsee.net/kanyar%C3%ADt%C3%B3f%C5%B1r%C3%A9sz