KudoZ home » English to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

forced hot-air furnace and ducts

Hungarian translation: fúvottlevegős kazán

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:forced hot-air furnace and ducts
Hungarian translation:fúvottlevegős kazán
Entered by: Katalin Horváth McClure

22:34 Jan 18, 2003
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / machinery
English term or phrase: forced hot-air furnace and ducts
Gépészek, segítsetek! Különösen a
"forced hot-air" a központi probléma...
Katalin Horváth McClure
United States
fúvottevegős kemence vagy kohó
Explanation:
a fúvottlevegősre mérget vehetsz
Selected response from:

Jakab Arpad
Grading comment
Azért választom ezt, mert közben kiderült, hogy fűtési rendszerről van szó, meleg levegőt fújó légkondi típusú dolog, csak nagy, egy egész épület fűtésére.
Köszi szépen.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5fúvottevegős kemence vagy kohó
Jakab Arpad
2nyomólégkazán és -csatorna
Csaba Ban


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
nyomólégkazán és -csatorna


Explanation:
En-Hu kék műszaki szótár:
forced air duct: nyomólégcsatorna

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-18 22:44:32 (GMT)
--------------------------------------------------

nem értek a témához, de a szótári infók alapján egyéb forrás híján ezt írnám

Csaba Ban
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
fúvottevegős kemence vagy kohó


Explanation:
a fúvottlevegősre mérget vehetsz

Jakab Arpad
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 7
Grading comment
Azért választom ezt, mert közben kiderült, hogy fűtési rendszerről van szó, meleg levegőt fújó légkondi típusú dolog, csak nagy, egy egész épület fűtésére.
Köszi szépen.