KudoZ home » English to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

Kick stand

Hungarian translation: letámasztó vagy lehajtható állvány


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Kick stand
Hungarian translation:letámasztó vagy lehajtható állvány
Entered by: SZM

16:32 Feb 1, 2012
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Festőhenger
English term or phrase: Kick stand
Úgy gondolom, most már szöveggel együtt hozom ide a képet.

A 4. számút (kick stand) nem sikerült még azonosítanom: valóban "kitámasztónak" vegyem a szó eredeti értelme szerint?

http://kepek.freemail.hu/fototar/kepek/00/00/21/80/68/U00002...
SZM
letámasztó vagy lehajtható állvány
Explanation:
A festékes hengert így lehet lefektetni a földre, gondolom...
Selected response from:

Balázs Sudár
Hungary
Grading comment
Szerintem mindkettő tökéletesen pontos, a kronológia szerint kell választanom, köszönöm mindkettőtöknek.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2kinyitható támaszték/állvány
Katalin Horváth McClure
4 +2letámasztó vagy lehajtható állvány
Balázs Sudár


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
kick stand
letámasztó vagy lehajtható állvány


Explanation:
A festékes hengert így lehet lefektetni a földre, gondolom...

Balázs Sudár
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 614
Grading comment
Szerintem mindkettő tökéletesen pontos, a kronológia szerint kell választanom, köszönöm mindkettőtöknek.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katalin Horváth McClure: Egyszerre írtuk szerintem.
5 mins

agree  hollowman2
3 hrs

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
kick stand
kinyitható támaszték/állvány


Explanation:
Igen, az, amire gondolsz, másképp hogy teszed le a hengert, hogy ne kenjen össze semmit? Ezt kinyitod, és így ha lefekteted a földre a szerkentyűt, a henger része felfelé áll és nem ér a padlóhoz.

Katalin Horváth McClure
United States
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 215
3 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Balázs Sudár: :)
15 mins

agree  hollowman2
3 hrs