KudoZ home » English to Hungarian » Mechanics / Mech Engineering

percussion piston retainer

Hungarian translation: Ütődugattyú rögzítő


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:percussion piston retainer
Hungarian translation:Ütődugattyú rögzítő
Entered by: SZM

10:21 Nov 12, 2013
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Hidraulikus bontó
English term or phrase: percussion piston retainer
Check, if there has a percussion piston retainer been installed.
Remove the retainer bars.
Remove the percussion piston retainer, if there is any.

Ütődugattyú rögzítő lehet?
SZM
Ütődugattyú rögzítő / rögzítőgyűrű
Explanation:
lehet ütődugattyú rögzítőnek vagy rögzítőgyűrűnek hívni.
Igazából a rögzítőgyűrűn /+szelep/ keresztül történik a nyomás szabályozás az ilyen jellegű szerszámokban.

pl bontókalapács

http://www.kormendi-online.hu/WEBSET_DOWNLOADS/496/olsHUN.pd...

http://gepnet.hu/hirek/Szakcikkek/bontokalapacsok_ii_-_bonto...
Selected response from:

Agnes Dabi
United Kingdom
Grading comment
Az nem derül ki, hogy néz ki, ezért maradok a rögzítőnél gyűrű nélkül.
Köszönöm mindannyiotoknak.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Ütődugattyú rögzítő / rögzítőgyűrű
Agnes Dabi
4verődugattyú rögzítőeleme
Balázs Sudár


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Ütődugattyú rögzítő / rögzítőgyűrű


Explanation:
lehet ütődugattyú rögzítőnek vagy rögzítőgyűrűnek hívni.
Igazából a rögzítőgyűrűn /+szelep/ keresztül történik a nyomás szabályozás az ilyen jellegű szerszámokban.

pl bontókalapács

http://www.kormendi-online.hu/WEBSET_DOWNLOADS/496/olsHUN.pd...

http://gepnet.hu/hirek/Szakcikkek/bontokalapacsok_ii_-_bonto...


Agnes Dabi
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 65
Grading comment
Az nem derül ki, hogy néz ki, ezért maradok a rögzítőnél gyűrű nélkül.
Köszönöm mindannyiotoknak.

1 day1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
verődugattyú rögzítőeleme


Explanation:
Szerintem inkább csap, mint gyűrű. Kép van róla? Ha nincs, akkor maradnék a rögzítőelemnél.

Balázs Sudár
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 614